guljetta Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 OZ superturisimo wrc?jeg lurer egentlig bare på om det er noen som har noen hvite superturisimo wrc felger 4*100 i 18" til salgs jeg.. blir det på jettaen til sommeren muligens. Og nå blir det snart lagt ut noen bilder av kjerra å.. men da må noen her fortelle meg hvordan det gjøres. er ikke så jævelig god med data, det er lixsom biler som er interessen. Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 send bildene til karnest@broadpark.no så skal jeg legge de ut for deg..:) Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 send bildene til karnest@broadpark.no så skal jeg legge de ut for deg..:) Vil gjerne vite hvordan jeg gjør det selv.. kan du forklare det? Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg