Gå til innhold

Harry treff i Sverige

Ranger emnet

ramtho

Anbefalte innlegg

Har hørt at det er sånn "Harry Treff" i sverige på skjærtorsdag. Tenkte jeg skulle ta turen ned for å se litt, men er det noen her som har vært der før eller som har tenkt seg ned? Har hørt at det skal vist være gøy å se på..

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare en ting å si om Strømstad på skjærtorsdag......GALSKAP!! Ufattelig mye rart å se og en del gromt og da! (var verre for noen år siden før polisen gikk ut og sa at de ville stenge av hele strømstad for biler den dagen, har enda ikke skjedd men!)

Tradisjon tro blir det i all fall en kolonne av biler fra grenland på skjærtorsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. bare må få med meg denne GALSKAPEN i strømstad..

Fader Kubikk

Du som er i blokka

For veien er din

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men åssen er det går for seg? Er det sånn at de kjører rundt i strømstad og vi ser på, eller bare kjører alle rundt?

Fader Kubikk

Du som er i blokka

For veien er din

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. er vel egentlig kaos.. er ikke noe organisert hvis du tror det. er folk og biler absolut over alt.. mange pleier og stille seg på den store parkerings plassen ved bensin stasjonen med en gang du kommer inn i strømstad, og noen kjører rundt omkring.. så bare til og komme så finner dere fort ut om dere orker og kjøre rundt eller finne rdere et sted og parkere. pleier og skje mye rart. Nok fulle folk, så de som har ekstremt strøkne biler og er redde for dem så bør man vel nsten holde seg borte.. bare et lite tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opplegg, hvis man kan kalle det det er som følger...

oppmøte på marrakvisten på Hovland i halden..aldri noe fast tidspunkt men pleier å være mellom 09.00.-10.00... så kjøres det kolonne herfra til strømstad, ikke på e6'en men om Søtholmen.. ifjor var det ingen som holdt kolonna så var noe dritt... så er det egentlig bare å råne rundt i strømstad...evt. parkere og gå, funker egentlig best da det er totalt kaos..pleier å ta 2-3timer å kjøre streeten en gang nå det er som værst med kø..streeten er vel ca 3km lang.. så det er kaos.. når det så drar mot kveld stikker fleste parten til halden hvor råning/festinga fortsetter....

det er vel det som er å si...kaos, men jeg kommer iallefall..er ikke så ofte det er liv i østfold..

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man skal til strømstad! Bare for å råne rundt og treffe folk! Tross alt skal jo "alle" dit. Lage litt faenskap for svenskene, hehe! :roll: I baksete har man naturligvis med en hel gjeng som bare beer Kansje jeg også stikker innom halden på tilbakeveien, hvis ikke så skal jeg dit vaffal natt til 17. mai. Var mye gromt der ifjor!

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. lurer på om jeg skal ta en tur for å se på livet! men ikke faen at det blir noe som gjentar seg. en gang må det oppleves.

Skal vi NesoddGutta kjøre innover sammen? oppmøte på jafs på morra`n?

Hehe.. Hadde vært litt fett egentlig.

Fader Kubikk

Du som er i blokka

For veien er din

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal dit med ett par kompiser...men er det lurt å ta med seg en kul bil eller en sliten harry bil?

Kul bil; Lexus LS430 2004 model

Harry; mb w123 1981 model 300D

Vil anbefale en harry dritt bil som man kan parkere og ikke være redd for..

Kjørte Svigers MB clk cab dit i fjor.. og ble egentlig bare stående og passe på den... for 70% av de som er der er dritings og har ingen grenser hva som er fint og ikke og klirer flasker langs biler osv.

Så anbefaler en siræva eller noe annet shiiit;)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider