wicky124 Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Vil anbefale en harry dritt bil som man kan parkere og ikke være redd for.. Kjørte Svigers MB clk cab dit i fjor.. og ble egentlig bare stående og passe på den... for 70% av de som er der er dritings og har ingen grenser hva som er fint og ikke og klirer flasker langs biler osv. Så anbefaler en siræva eller noe annet shiiit;) Cool...eller så skaffer man bare en leiebil på forsikringa... Ps; Anyone intressert i falken medlemskap?1490 i året og da dekker de alt...jeg har det og ja det har hjulpet...Null egenandel og leiebil/overnatting inntil 2500kr... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 vi pleier å parkere litt for oss selv..i den grad det er mulig...er som regel ikke noen fare å la kjerra stå..har ikke hatt noen problemer tidligere år... Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rosa240 Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Er vel bare en ting å si om Strømstad på skjærtorsdag......GALSKAP!! Ufattelig mye rart å se og en del gromt og da! (var verre for noen år siden før polisen gikk ut og sa at de ville stenge av hele strømstad for biler den dagen, har enda ikke skjedd men!)Tradisjon tro blir det i all fall en kolonne av biler fra grenland på skjærtorsdag! :) Men er d liksom bare volvo'r som er der el? Volvo treff liksom??? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg kunne vært med, men jeg måtte "desverre" takke nei. Ufattelig harry... nesten flaut å se det på TV tilogmed. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg