Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror jeg hadde alle gutters mareritt nå. Starta for en del timer siden med å kjøre "1000 Miles" konkurransen. Biler opp til 1970 mod tror jeg det var. Først er det Ringen 25 runder, gjøres unna på vel 3 timer og 35min ellerno (husker ikke helt). Second race, kommer så langt som til 62 av 95 runder før jeg må fly i butikken før det stenger. Setter det på pause og lar kontrollen ligge på bordet. Sier klart ifra til dama som sitter på pcen, IKKE RØR! 5 min senere er jeg tilbake, dama sitter i sofaen og kontrollen er ikke på bordet.

Jeg: Du trykka ikke på kontrollen?

Dama: Jo, på EXIT.

Jeg: HVAAA???

Dama: Neida, jeg bare la den ned på gulvet.

Switcher over for å sjekke...tror du faen ikke dama har klikka på EXIT????

fucku fucku fucku fucku fucku

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde alle gutters mareritt nå. Starta for en del timer siden med å kjøre "1000 Miles" konkurransen. Biler opp til 1970 mod tror jeg det var. Først er det Ringen 25 runder, gjøres unna på vel 3 timer og 35min ellerno (husker ikke helt). Second race, kommer så langt som til 62 av 95 runder før jeg må fly i butikken før det stenger. Setter det på pause og lar kontrollen ligge på bordet. Sier klart ifra til dama som sitter på pcen, IKKE RØR! 5 min senere er jeg tilbake, dama sitter i sofaen og kontrollen er ikke på bordet.

Jeg: Du trykka ikke på kontrollen?

Dama: Jo, på EXIT.

Jeg: HVAAA???

Dama: Neida, jeg bare la den ned på gulvet.

Switcher over for å sjekke...tror du faen ikke dama har klikka på EXIT????

fucku fucku fucku fucku fucku

Sånne lange race kan man jo sette på b-spec om natta ;)

Dro frem mitt støvete drivingforce pro og satte i GT4 i går, etter en pause på over et halvt år. Har en følelse av at jeg kommer til å sitte med det et par uker nå. Har ikke kommet halvveis i spillet (49%).

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

PerryZaphire: Leste at du hadde problemer med at bilen kræsja på sletta.

Du har vel prøvd å stille inn b spec på litt mindre? Husker jeg hadde samme problem. Tror jeg stilte den på 1 eller 2. Da er den ikke fult så agressiv.

Hvordan klarte du f1 løpet på super speedway? Har ikke sjangs til å vinne der. Mangler bare 2 løp der og 2 på special conditions :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F1 løpet? vil det si de løpene med kun F1 biler? har ikke fått til dem selv... glemte å nevne det gitt :P

På 1 så kræsjer den ikke på midten av sletta lengre men samma faen hva jeg gjør så glir den alltid ut på svingen der sletta slutter :/

Ingen som jeg kan sende minnekortet mitt til som kan kopiere over sin GT4 save? dem som har 80-100% fullført+ en del cr er meget intr... og om dere har Sauber mercedes eller pescarolo bil eller en av de gromme karbon bilene!

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F1 løpet? vil det si de løpene med kun F1 biler? har ikke fått til dem selv... glemte å nevne det gitt :P

På 1 så kræsjer den ikke på midten av sletta lengre men samma faen hva jeg gjør så glir den alltid ut på svingen der sletta slutter :/

Ingen som jeg kan sende minnekortet mitt til som kan kopiere over sin GT4 save? dem som har 80-100% fullført+ en del cr er meget intr... og om dere har Sauber mercedes eller pescarolo bil eller en av de gromme karbon bilene!

hmm...kunne jo sendt kortet ditt hit? eller je sende mitt til deg kanskje..er jo ikke såå langt så kunne nesten møtt deg på gjøvik eller mjøsbrua elns...hehe

vet ikke hva du syns er lettest je..? får kanskje ta det på pm så det ikke blir så mye offtopic..;) je har forresten rundt 94% fullført av spillet...mener je sku ha både sauber mercedesen og pescaroloen...

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...kunne jo sendt kortet ditt hit? eller je sende mitt til deg kanskje..er jo ikke såå langt så kunne nesten møtt deg på gjøvik eller mjøsbrua elns...hehe

vet ikke hva du syns er lettest je..? får kanskje ta det på pm så det ikke blir så mye offtopic..;) je har forresten rundt 94% fullført av spillet...mener je sku ha både sauber mercedesen og pescaroloen...

41 85 63 42 er nr mitt.

Kan godt sende kortet mitt til deg på mandag og så sender du det bare tilbake såfort du er ferdig med det :)

Send adressen din på sms :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg 98% på GT4 og 14 mill!

Har 35 biler 25 av de er Audi:cab

Uansett jeg vil gjerne ha 100%, er det forresten noe her som har det?

Problemet er:

på 24 timer's løpet, (har 1 igjen)

Så klarer ikke den banen, med ufattelig LANG langstrekning... noen som vet hvilken jeg hinter til... ? uansett, Jeg orker ikke kjøre konstant 24 timer, men når man bruker B-Spec kræsjer bilene i autovernet pga farten :hammer

har testet alt fra F1 "bil" til Audi R8 og ja topp tunet viper... alle snurrer på langstrekken... og taper derfor racet, for det skjer hver 4 runde :hammer

Noen som vet hvilken bil man burde bruke??

Forspranget Ligger I Teknikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det problemet ditt på langstrekket på Circuit de la Sarthe tror jeg er for at du har B-specen på for mye, for eksempel hvis du har B-spec på max så kjæsjer den ganske mye så du må skru ned B-specen et par hakk.

Jeg har 100%.

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider