Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan klarer du å få 600 hest i den? Får 499HP med alle oppgraderinger her jo!

Skrev feil, er bare 499hk jeg har i den. my bad.

Breisladderen. Jeg prøver å lagre bildene over på USB stick, men det skjer ikke noe når jeg putter den inn! er det noe gæli med min PS2 da eller er det jeg som er :knob:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B-Spec da sitter du bare å kontrollerer hvor hardt bilen skal kjøre osv. Er ikke du som kjører.

Jeg sitter nå og vinner grisemye penger :D Kjører en Subaru Impreza->Japan->Subaru->Events->den nederste->Vinner 10 000 per løp og 75 000 tilslutt og en bil til rundt 50 000 tror jeg det var. Kjører oppigjen og oppigjen på B-Spec :P

Men åssen får du den til å kjøre for deg og hvor mye b-spec bør du ha så du kan vinne??

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men åssen får du den til å kjøre for deg og hvor mye b-spec bør du ha så du kan vinne??

Bare å trykke på B-spec det når du trykker deg inn for å kjøre selv. Der lar du den kjøre selv. Min kjørte 4-5 løp før den ble god og tok alle. Spørs jo helt hva slags bil du har og hvilke biler du kjører mot selvsagt. Men min har ikke noe problemer med å vinne subaru cup nå. 10.000,- for hver seier og 75.000,- om du vinner hele cup`en. Mye penger å hente der.

MEN jeg har det GT4 rattet og sliter litt........

Det er så mye feedback på det rattet at når jeg kjører "ringen" og kommer på strekkene så begynner rattet å ta over selv (slik er det forresten rundt hele banen men mest ille på strekkene i stor fart.)

Har prøvd å justert litt på dette men får ikke til noe i det hele tatt..

Stor fart så begynner rattet å styre selv og det ender med sladd i 280km/t... :(

HJELP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å trykke på B-spec det når du trykker deg inn for å kjøre selv. Der lar du den kjøre selv. Min kjørte 4-5 løp før den ble god og tok alle. Spørs jo helt hva slags bil du har og hvilke biler du kjører mot selvsagt. Men min har ikke noe problemer med å vinne subaru cup nå. 10.000,- for hver seier og 75.000,- om du vinner hele cup`en. Mye penger å hente der.

MEN jeg har det GT4 rattet og sliter litt........

Det er så mye feedback på det rattet at når jeg kjører "ringen" og kommer på strekkene så begynner rattet å ta over selv (slik er det forresten rundt hele banen men mest ille på strekkene i stor fart.)

Har prøvd å justert litt på dette men får ikke til noe i det hele tatt..

Stor fart så begynner rattet å styre selv og det ender med sladd i 280km/t... :(

HJELP!!

samme problemet her.. funni ut at eneste som hjelper er å kjøre litt penere å konse max...

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme problemet her.. funni ut at eneste som hjelper er å kjøre litt penere å konse max...

Sant nok! men de helt gode tidene blir det ikke av det.... :rolleyes:

det er noe herk det der altså.... sliter med det samme... men jeg bare tviholder i rattet.. jeg har ikke snurra enda i hvert fall...men det kan bli irriterende!!!

JA det er veldig irriterende. Har funnet ut at det hjelper å tviholde på rattet. Men er veldig vondt å kjøre med når det er slik.

Ble skuffet over det der gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lei meg :( Har bare kjørt 10% av spillet, men er faktisk lei av hele GT4 nå :( skuffans :(

Å?? Tenkte jeg skulle kjøpe ny ps2 jeg, med gt4.. er det ikke verdt det? enthusia kommer jo snart ;)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider