Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Bra at dere spiller mye folkens! Jeg har ca. 40 % og 45 biler i garasjen..Vakke så mye det da men ;) Har kjørt bare et endurance-løp hittil.. "Gruer" meg til 24 timers løp på Nürburgring da! violin Noen som har kjørt det 24 timers løpet da? Hvor mye penger vinner man der f.eks?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sliter med å finne bil til supercar- festival, på pro. events.

 

kairan og cien er med i cup'en, men ikke faen om du kan bruke dem selv nei :fingers:

 

noen forslag???

 

Audi RS4 eller Ruf Yellowbird funker bra i disse løpene. Riktig nok ikke alle jeg klarte med ratt, så noen måtte jeg kjøre med håndkontroller :rolleyes:

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi RS4 eller Ruf Yellowbird funker bra i disse løpene. Riktig nok ikke alle jeg klarte med ratt, så noen måtte jeg kjøre med håndkontroller :rolleyes:

 

 

har gjort det ferdig, men takk for tips!

 

nå lurer jeg bare på hvilken bil det lønner seg å bruke

på den siste på pro. events??

 

er forresten på 30% :rolleyes:

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi RS4 eller Ruf Yellowbird funker bra i disse løpene. Riktig nok ikke alle jeg klarte med ratt, så noen måtte jeg kjøre med håndkontroller :rolleyes:

 

Jeg har blant annet prøvd med de og mange andre.

 

Yellowbird klarer jo ikke å svinge. Har du noe bra setup på den?

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå begynner jeg å bli lei GT4. Har ca 40% og har allerede måtte reparert pedalene til DFP rattet 2 ganger. Nå har dette skjedd for 3. gang + at hver gang jeg girer opp, så girers det 2 gir om gangen. Ble ganske forbannet, men holdt hodet kaldt og tenkte jeg skulle prøve litt med håndkontroll, men trur du du ikke at hver gang jeg er ferdig med et løp og skal motta bilen, jo så låser spillet seg. Har prøvd 5 forskjellige Special condition løp, og det har skjedd hver gang. Noen som har opplevd dette?

06-Golf V 1,9 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greia med porshe er at ræva kommer med en gang, hvis du gir gass i sving.

så et lite tips:

 

sving først, gass etterpå... hehe

 

lykke til!

 

Men er det ikke sånn at om man slipper gassen når man får sladd, så går det helt rundt også?

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå begynner jeg å bli lei GT4. Har ca 40% og har allerede måtte reparert pedalene til DFP rattet 2 ganger. Nå har dette skjedd for 3. gang + at hver gang jeg girer opp, så girers det 2 gir om gangen. Ble ganske forbannet, men holdt hodet kaldt og tenkte jeg skulle prøve litt med håndkontroll, men trur du du ikke at hver gang jeg er ferdig med et løp og skal motta bilen, jo så låser spillet seg. Har prøvd 5 forskjellige Special condition løp, og det har skjedd hver gang. Noen som har opplevd dette?

 

DFP ratt, hvilket er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porcsha er grei den. brems svakt når du går inn i svingen, så legger den seg svakt ut. bare å gå jevnt på gassen, og den holder svk drift hele veien igjennom. Litt teknisk i begynelsen, men veldig rask når du får det til

 

Fikk også kjöpt en hvit AE86 med svart panser på "Used cars, late 90`s". Det stod det var en 2000 modell, 190hk orginalt(315hk tunet)! Den er knallfet å drifte med, tenker Initial D med en gang. Anbfales på det varmeste den bilen!

 

 

Det er faktisk Initial d bilen ;) ss version står for Shuishi Shigeno som skriver ID

 

Det med at mange biler står som 2000 modell er at det er modifiserte utgaver etc...

 

Men ting som det gjør at GT4 ikke føles helt gjennomført. Jeg er ikke fornbøyd med fysikkmotoren. På gt3 kunne man bruke bremsen når man driftet, og biler med lite hk spant faktisk. Jeg mener... Jeg har en Holden Monaro med 327 hk, og når man legger fult over i skarp sving i ca 50, bare bremer forhjulene bilen så den ikke akser!!! En Monaro vil i virkeligheten drifte av gårde i kaskader av røyk!!! Nei.. Jeg er ikke fornøyd med den nye fysikkmotoren de skryter så mye av... GT4 brukes til ringen, og GT3 brukes til drift... Ferdig med det angry

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår