Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror det er dårlig med soarer i spillet.. SC300 er det nærmeste du kommer.. tror jeg...

Om ikke annet så ligner'n fælt

Ja ja.. man får vel klare seg med B-vare beregnet på feite Amerikanere da :lol

edit: Fant en billister her: http://ps2.2play.ch/specials.shtml?action=read&id=9

Men den er det feil på. Lexus SC300 mangler på den listen med Soarer 2,5TT er der kiddie

edit 2: fant en liste for USA playstation, der er SC300, men ikke Soarer :iconsm Ikke lett og bli klok på altså!! :(

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte veldig lang tid på det løpet med Skyline jeg også. Den største grunnen til at jeg brukte så lang tid var at jeg ikke visste hvordan jeg skulle gjøre det, men så fant jeg en film der jeg så hvordan der skulle gjøres å da klarte jeg det på 3. forsøket. :)

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte veldig lang tid på det løpet med Skyline jeg også. Den største grunnen til at jeg brukte så lang tid var at jeg ikke visste hvordan jeg skulle gjøre det, men så fant jeg en film der jeg så hvordan der skulle gjøres å da klarte jeg det på 3. forsøket. :)

Har du den filmen ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja.. man får vel klare seg med B-vare beregnet på feite Amerikanere da :lol

edit: Fant en billister her: http://ps2.2play.ch/specials.shtml?action=read&id=9

Men den er det feil på. Lexus SC300 mangler på den listen med Soarer 2,5TT er der kiddie

edit 2: fant en liste for USA playstation, der er SC300, men ikke Soarer :iconsm Ikke lett og bli klok på altså!! :(

Soarer er med på GT4. Mener det er 2.5tt. Er i "used cars late '90s".

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarte det fint på 3 ern med escudo og 1800hk 1300km/t i lufta

på fireren har jeg vel hatt 1800km/t i lufta med div koder... hmm

det med pace car fant jeg ut at en bare må gjøre sånn. brems når den bremser, følg med på bremse lysa heeeele tia. Og kjør samma linja som den . kjarte skylinen etter maks ti forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis det er av interesse så....

greit. ta den bilen med mest hester i spillet... husker ikke hvem. men stor vinge er en fin ting

få tak i cd fra AR MAX. følger med i et blad, husker ikke hvilket. engelsk i alle fall:

sett på koder for:

max turbo

max nos

null gravity/flying car

still inn bilen slik at den har max downforce bak og null forann, og hev den maks osv .du skjønner tegninga??

prøv deg fram...

på treeren trengs ikke koder i det hele tatt, fikle med innstillinger er nok der ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider