Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilke mods bør jeg gjøre på min Mitsu Evo8 RS 01 mod. for å få den konkuransedyktig i rally? oppsett osv.....

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra spill,vondt og slædde med 900grader rattet, skurdd av 900 funksjon da er jo bilen helt feil på utslag egentlig. MEN

HVOR finner jeg LOTUS OMEGAN?? ikke på brukt bil, ikke på vauxhall , ikke på lotus????? hvor vinne den?

Dukket opp på "Early 90's" som 1990modell hos meg etter ca 10-12% av spillet.

En til av "mine biler"

ZondaGrandCanyon.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man overført bildene og replayene til pc?!? KordaN!?

Kan man feks bruke denne?

USB minne penn skal funke ja! Jeg fikk tilogmed en sånn multi-card-reader til å funke med en memorystick duo kort. Helt genialt ! :D

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B-spec er kjempekjekt. Sjåføren blir flinkere og flinkere etterhvert, og nå er min sjåfør så flink at han vinner alle løpene jeg ikke gidder å kjøre :D

Slik som nå f.eks. Sjåføren vant den første cupen i Jap-events og holder nå på å vinne den andre cupen i bilen fra den første. Mens jeg surfer rolig og behagelig rundt på bilforumet.net sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med oss som ikke har så nymotens PS2 .. ikke alle PS2 har USB port vetu

Jeg kjøpte min ps2 nesten med en gang den kom, og min har usb...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også USB, og kjøpte den nesten med en gang, kult spill forresten, Buick Special 62' med 850 HK, kongebil, kjører fra alt som er, i svingene også... Omegaen er bra til drifting, Volvoen er helt elendig, men spillet er jo bare konge. Noen som vet hvordan man får tak i Shelby GT-350R'en???

Og Buick Spesial er ikke det samm som Chicayne, er Chicane er bygd på en Biscane, eller noe sånt... Men Buick'en var rå å kjøre, anbefaler den sterkt, men behold orginaleksosen, mye råere lyd da...

- 1972 Plymouth Duster (prosjektbilen)

- 1974 Plymouth Valiant (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fan jeg sliter

har en bil, silvia s13 el no husker ikke akkurat nuh... men hva startet dere å kjøre? hvor lissom? j får fan ikke no spenn og bilen går ikke bra nok lenger..

hvordan går dere frem fra start av? hvilket løp begynner dere med? hvilken bil? osv...

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider