Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har disse bilene nå

Audi RS6 Avant - Turbo

BMW M3 GTR - 500 hk

BMW M3 GTR Race Car

BMW 330i - Trimma litt

Nissan Skyline - Gammal

Mazda 323F - Original

Ford Taunus - Går ganske hardt

Nike

Toyota concept ett eller anna

Volvo 240

Chevrolet Camarao

pluss noen til..

Ford Taunus ??? Eller medner du Taurus? Hadde ihvertfall vært tøft med Taunus! doh

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som har no god løsning på å unngå kontra?? er jo utrolig festlig å jkøre litt breitt...fant ut at sportsdekk er fine og drifte litt med, n1-3dekka er alt for dårlig veigrep på..men så var det den kontraen da... :(

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fan!! var på hifiklubben i grimstad forrige helg og fikk med meg hjemmekino og prosjektor.. ute og vandra i byen i går, og så at Free Record Shop hadde åpent..

gjett hvilket spill som sto i utstillinga??

Satan å rått!! begynte med en 90 mod Skyline R32 med Rb26dett.. ca 750hk nå, fordi dyreste turboen faen me koster 80000 cr..

jaja.. skal jo ikke bli ferdig med en gang da :) :) :)

chicken spill!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som skjønner poenget med G-force måleren??

det er jo en grei indikasjon på hvordan endringene du gjør i oppsettet på bilen endrer kjøreegenskapene til bilen;)

noen som har kjørt den siste testen på IA sertifikatet med drivingforce pro? Artig opplevelse:D

noen som har ett bra oppsett til rs4 med allt av goodies?

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan å rått!! begynte med en 90 mod Skyline R32 med Rb26dett.. ca 750hk nå, fordi dyreste turboen faen me koster 80000 cr..

Verdt å merke seg at dyrest ikke alltid er best i GT4 ;)

Feks. finnes det Original Turbokit som koster 72.000Cr og som gir like mye eller mer power ser det ut som. Hvertfall hos tunerene.

Samme gjelder understell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har je fått tak i slik usb greie igjennom jobben te fatter, så har fått over noen bilder av noen av bilene jeg har på gt4..

MEN, hvordan får man over replayene a?

Supra /660 hk

IMG0001.jpg

Skyline 590 hk tror jeg, husker ikke helt

IMG0005.jpg

Civicen/299hk

IMG0008.jpg

Golf r32/550 hk

IMG0006.jpg

Min favoritt er Skylinen.. :D

Har også en latterlig daff 240 og en Mazda 6 concept av no slag

Digger detta spillet!

MEN, hvordan får man over replays? hvis det går..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som har no god løsning på å unngå kontra?? er jo utrolig festlig å jkøre litt breitt...fant ut at sportsdekk er fine og drifte litt med, n1-3dekka er alt for dårlig veigrep på..men så var det den kontraen da... :(

Du må stille inn på oversteer/understeer hjelpen, prøv deg fram, mener jeg tok den øverste på 1 og den underste på 4, blir bedre å kjøre bredt med, men som sagt så må du nesten bare prøve deg fram.

Jeg får ikke den USB pennen til å funke i PS2`n, synd fordi jeg har ganske mange fete bilder.

Noen andre enn meg som har fått tak i Options (JUN Auto) 350Z? har den jeg, trimma til 930bhp på bakhjula! Noen som har noe tips til bra bil i NA løpet? M3 CSL er ikke bra nok selv med 600hk og alt av vekt reduksjon, girkasse, understell!

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra spill,vondt og slædde med 900grader rattet, skurdd av 900 funksjon da er jo bilen helt feil på utslag egentlig. MEN

HVOR finner jeg LOTUS OMEGAN?? ikke på brukt bil, ikke på vauxhall , ikke på lotus????? hvor vinne den?

Hvordan skrur du av 900 graders rattutslaget?

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier å sette alt på 0 jeg..

Fått lotusen og buicken nå, men Buicken vil ikke gå på brei, men bare står der og spinner så det nesten ikke går framover.. Noen tips eller??

Jeg pleier å sette dårligere dekk bak enn forran, da blir den som regel overstyrt til tusen.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider