Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå skal du si meg hvor du fikk tak i RS200 gutt.... det er du pliktig til å si meg;)

Den vinner du ved å kjøre rally! Sitter å spiller hos en kompis.. Han har to;) Hvor mange prosent er dere komne da gutta?

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg effekten av å justere lukkertiden, og hva det egentlig er?

-Krissa

Vel.. Ved å justere på det, justerer man hvor lang tid det tar fra du trykker til bildet fester seg på film(Dårlig forklart ja..). Effekten er at det blir "streker" etter lys osv hvis du beveger kameraet, eller et objekt beveger seg foran kameraet. Langsom lukkertid gir litt fartseffekt

'84 Alfa Romeo GTV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vinner du ved å kjøre rally! Sitter å spiller hos en kompis.. Han har to;) Hvor mange prosent er dere komne da gutta?

7,8% hehe

hvilke rally får man den fra???

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker.. Citta del Aria tror jeg.. Ikke sikker..

Han har visst kommet et godt stykke over 25% nå.. Kjørt ett endurance race etter det.. Fant ut at det var 3 forskjellige 24 timers løp.. Bl.a på Nürburgring! Har ikke følgt med på denne tråden, men er det noen som har prøvt seg på B-Spec funksjonen? Veldig greit ved endurance race!

'84 Alfa Romeo GTV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som konse'r om å få tatt alle lappene først, før dere begynner sånn seriøst liksom?

Er lappene vanskelige å få...? Hater den delen :)

jeg tok alle lappene første dagen... digg å være ferdig... det er noen som er litt vanskelige... det er irriterende å kjøre eksamen på "special licence" (tror det er den) der man skal kjøre MB 190 evoen... hvis man drar av i siste svigen etter å ha kjørt hele Nürburgring!!!!

Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker)

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Sliten i armene nå. Jeg og en kompis har sittet hele kvelden og kjørt RUF BTR på Nordschleife, med ratt. Definitivt den morsomste banen jeg har kjørt i noe som helst bilspill drunk Og en sinnsykt krevende bil å kjøre, hvertfall uten noen form for driving aids. Manuelt gir er en selvfølge :peace:

Håpet jeg skulle få ført over bilder til minnet i digitalkameraet mitt, men det funket dårlig :rolleyes: Litt longshot kanskje...

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert vært diskutert, men nå ORKER ikke jeg å lese hele denne tråden.. Hva er deres beste tid på Nordschleife? Og selvsagt med hvilken bil?

Har bare testa en gang, og da ble det 7:50 og noe. sikkert treigt, kjørte ut utallige ganger. Bare man titter på rattet i 250 så kjører man jo av veien doh

Kjørte forresten FD'en som jeg posta litt lenger opp.

-Krissa

Bil er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan forklare meg vitsen med å kunne slå av autosave når den gjør det alikevel. Som sagt tidligere at man ikke kan for eks. kjøpe og prøve en bil så loade og bruke penga på no annet.. teit.. Hvertfall med så mange biler på menyen yummy

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider