Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som kan forklare meg vitsen med å kunne slå av autosave når den gjør det alikevel. Som sagt tidligere at man ikke kan for eks. kjøpe og prøve en bil så loade og bruke penga på no annet.. teit.. Hvertfall med så mange biler på menyen yummy

Eneste måten jeg har funnet for å omgå det problemet er å ha to minnekort. Når du skal gjøre noe du kan komme til å angre på, så:

-saver du først

-starter ps2en på nytt og trykker eject

-velger browser

-kopierer gt4 saven din over til det andre kortet

Så starter du spillet igjen, og kjøper bil og prøver det du skulle prøve...

Angrer du, så starter du maskinen på nytt men denne gangen med reserve-minnekortet sittende i port 1, slik at den gamle savegamen blir loadet.

Tungvint, men den eneste måten å gjøre det på er jeg redd...

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B-Spec da sitter du bare å kontrollerer hvor hardt bilen skal kjøre osv. Er ikke du som kjører.

Jeg sitter nå og vinner grisemye penger :D Kjører en Subaru Impreza->Japan->Subaru->Events->den nederste->Vinner 10 000 per løp og 75 000 tilslutt og en bil til rundt 50 000 tror jeg det var. Kjører oppigjen og oppigjen på B-Spec :P

BTW; Jeg satt på noen gullfelger på 245'n som jeg fant på brukte felger :D

Audi RS2

x Opel Ascona C C20XE

x Opel Ascona C 16SH

x Suzuki 413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm føles nesten flaut å si at jeg "endelig" kom meg ned på 7 tallet på nordschleife... 7.47.000 faktisk med en BMW M3 CSL meg steg 2 trim og fully adjustable suspension (som ikke har blitt rørt) bremser og standard dekk... og litt annet billig mikmak... men minner på at jeg kjører med håndkontroll da... skal MYE lenger ned når jeg får spilt litt til.. har jo akuratt fått meg spillet :D

Hva kjører andre her nordschleife på da?

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med alle vet det men det er sinnsykt mange fete felger på bruktmarkedet! Fant noen polerte små felger med kant som satt som et skudd på 300zx'en(gamle) min! Digg med old school felger! :titties:

Personlig så syns jeg at det med auto save er bra for da blir man ikke så fort lei av spillet! Å trimme biler og restarte igjen om igjen og om igjen blir litt kjedelig i lengden!

Noen som har funnet en side med oppsett for bilene?(Understell osv.)

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg lurer på, når man kjører et championship og vinenr en bil. Går det ann å kjøre samme championship og vinne samme bilen igjen eller en annen bil??

Hvis du går på special conditions og vinner en av rallyene med et løp, så vinner du en bil, hvis du da vil vinne bilen en gang til, så kan du kjøre løpet en gang til, da får du spørsmål om du vil ta "clear", vinner en toyota til 265000 ganske enkelt, 4 runder eller noe, husker ikke akkurat hvilket rally det er da, men jeg tror det er Capri normal eller noe.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider