Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

kjørte nordscleife på 6.21.xxx første gang jeg prøvde Nissan fairlady LM racecar (eller noe sånt) med håndkontroll...

Nå skal det testes mer... var litt anderledes enn med en bmw m3 csl :P

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har noe særlig lan erfaringer her, satt opp et lan nå, er dypt skuffet over mulighetene jeg har funnet så langt, mulig jeg er litt dårlig til å navigere i menyene, men jeg skjønner ikke hvordan jeg kan velge biler fra garage å kjøre med på LAN, replayen kan ikke saves på lan, man må skru av ps2 for å komme seg til options menyen når man er i lan. Man kan legge maks 30 biler i favourites for å spille i LAN, skuffet over linkemulighetene, fikk lagt til de fleste banene til slutt så det er hvertfall positivt, kjedelig å kjøre standard biler, vil modde de litt.

Har funnet et par geniale biler å bruke alikevel da, Peugeot og Renault rally bilen på svingete asfalt baner er pervers å kjøre, man får litt mere føling med fysikken som er laget i spillet enn når man kjører de kjeedelige LM bilene.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sitti meg fast i Professional Events... Har fullført allt i "Beginner Events" og alt i "Professional Events" unntat den siste, altså "Granturismo World Championship" får bare error om at jeg ikke har fullført Beginner og Professional. Jeg har jo gull på alt. Må en kanskje fullføre Japanese, America event etc får og få tilgang???

Hjeeeelp......

Nå: BMW 520 -97

Nå: -94 Astra F STV 2.0i 16v Turbo

Nå: -95 Corsa B 1,4i

EX: -90 Vectra A 2000 2.0i 16v 2wd

Ex: -89 Vectra A 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sitti meg fast i Professional Events... Har fullført allt i "Beginner Events" og alt i "Professional Events" unntat den siste, altså "Granturismo World Championship" får bare error om at jeg ikke har fullført Beginner og Professional. Jeg har jo gull på alt. Må en kanskje fullføre Japanese, America event etc får og få tilgang???

Hjeeeelp......

du må kjøre gran turismo world championship for og komme videre til extreme events vis det er det du mener......

og hint hint.....bare 12 timer kjøring nå så har jeg formel 1 bil..... :rolleyes:

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må kjøre gran turismo world championship for og komme videre til extreme events vis det er det du mener......

og hint hint.....bare 12 timer kjøring nå så har jeg formel 1 bil..... :rolleyes:

Nei var ikke det jeg mente...

Får ikke tilgang til det siste løpet i Professional event lell om jeg har gull på alt i beginner og professional fram til granturismo world champ..

Skjønner??

Nå: BMW 520 -97

Nå: -94 Astra F STV 2.0i 16v Turbo

Nå: -95 Corsa B 1,4i

EX: -90 Vectra A 2000 2.0i 16v 2wd

Ex: -89 Vectra A 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei var ikke det jeg mente...

Får ikke tilgang til det siste løpet i Professional event lell om jeg har gull på alt i beginner og professional fram til granturismo world champ..

Skjønner??

Må man ikke kjøre alle løpene både i A-Spec Mode og B-Spec Mode da? Jeg fullførte alle løpene i Beginner League på A-Spec, fikk ingen premie eller noe beskjed om at jeg var ferdig med Beginner League...Så jeg trur man også må kjøre B-Spec på alle løpene i tillegg...

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ikke kjøre alle løpene både i A-Spec Mode og B-Spec Mode da? Jeg fullførte alle løpene i Beginner League på A-Spec, fikk ingen premie eller noe beskjed om at jeg var ferdig med Beginner League...Så jeg trur man også må kjøre B-Spec på alle løpene i tillegg...

nei holder med a-spec. jeg har ikke kjørt b-spec

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen i helvete mestrer man rally delen av spillet? Jeg kjører en Subaru Impreza Rally Car 01 med ca 500 gamp og vinner aldri med så mye. å så er det totalt umuli å kjøre bra på snø. selv om du legger bilen i spiss vinkel inn mot svingen, så sklir den ut. Har vunnet alt på Special Conditions helt opp til hard men da må jeg gi tapt. Faen. Åssen bil skal jeg bruke? åssen oppsett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider