Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

har vel sikkert noe med at det ikke går å "sprenge" motoren. Skulle bare turtallet fortsatt i det uendelige då?

Nei nei, kunne vel bare ligget konstant på rødmerkinga...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva er best 120 diesel eller 120 bensin,altså bmw 1-serie??

Bensin, har testa det endel, vi kjører 3 ps2 i LAN og har kjørt BMW 1 serie masse, de er dritkule å kjøre i lan, de blir så sinnsyk kniving og knuging av idealspor.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle prøve rattet mitt på GT4 igår, og det funket ikke. Det er egentlig et ratt til PC (Momo-ratt) USB-kobling på det.

Det funker veldig bra på GT3... og da jeg setter inn USB'n på GT4, så går rattet med fullt utslag til høyre og venstre. Men ingenting som virker... og jeg får ikke konfigurert pedaler og knapper. Hvor kan jeg eventuelt gjøre det hvis det lar seg gjøre...

Trenger råd... kjipt med bare håndkontroll. angry

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle prøve rattet mitt på GT4 igår, og det funket ikke. Det er egentlig et ratt til PC (Momo-ratt) USB-kobling på det.

Det funker veldig bra på GT3... og da jeg setter inn USB'n på GT4, så går rattet med fullt utslag til høyre og venstre. Men ingenting som virker... og jeg får ikke konfigurert pedaler og knapper. Hvor kan jeg eventuelt gjøre det hvis det lar seg gjøre...

Trenger råd... kjipt med bare håndkontroll. angry

Har samme problemet med et annet ratt. Jeg ga opp. Kjøper nå 900 graders rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som hvet hvilken bil det er best å kjøre supercar løpene med i proffesional serien?? har vunnet både Audi Nuvolari og Cadillac Cien, men begge de er det race exhaust på så jeg får ikke bruke de...fryktelig irriterende, håper det er noen erfarne GT4 folk som kan hjelpe meg her..

Nå - Audi S2 Coupe 91"

Nå - Audi 90 2,2E 85"

X - Audi 80 2,0 94" X - VW Passat 1.8T 97" X - VW Golf Gti 93" X - Audi Coupe Gt 87"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig tatt til fornuft(les: fått lönn) og kjöpt meg usb penn, så jeg kan få lagt ut bilder fra GT4. Er det noen som har prövd å drifte med Lotus Omegaen? Synes den er digg å herje med! Fikk også kjöpt en hvit AE86 med svart panser på "Used cars, late 90`s". Det stod det var en 2000 modell, 190hk orginalt(315hk tunet)! Den er knallfet å drifte med, tenker Initial D med en gang. Anbfales på det varmeste den bilen! Er forövrig på 16% nå.

Et spörsmål: Hvordan får jeg bilde under nicket mitt her på forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som hvet hvilken bil det er best å kjøre supercar løpene med i proffesional serien?? har vunnet både Audi Nuvolari og Cadillac Cien, men begge de er det race exhaust på så jeg får ikke bruke de...fryktelig irriterende, håper det er noen erfarne GT4 folk som kan hjelpe meg her..

Er det ikke bare å bytte tilbake til original i settings?? Prøv å kjøre ett annet løp og bytt tilbake til original potte og så tilbake til supercars racet

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider