Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

får man ikke kjøpt nye dekk til formel1 bilen?

Få'kke kjøpt dekk eller bytta olje på den formel 1 bilen jeg vant på 24h Nürburgring. :(

Får melding, når jeg skal entre GT Auto, om at dette er en spesial bil...

 

vant den monolta- toyan, på el captein (eller no) endurance.

brukte den, og det gikk som faen.

 

prøvde meg på nürburgring 24h, men ga opp når jeg innså at det tok nesten 10 timer på 3x...

 

det får bli en annen helg ;)

Heh, jeg ble ikke ferdig før nærmere 2 på natta. Tok sin tid det der gitt. :)

Jaja, 24h La Sarthe neste. ;)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Få'kke kjøpt dekk eller bytta olje på den formel 1 bilen jeg vant på 24h Nürburgring. :(

Får melding, når jeg skal entre GT Auto, om at dette er en spesial bil...

 

 

Heh, jeg ble ikke ferdig før nærmere 2 på natta. Tok sin tid det der gitt. :)

Jaja, 24h La Sarthe neste. ;)

 

blir litt lei om man sitt i 24timer i strekk tror jeg, hehe

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driftegærninger ! <---- tha shit..

 

De folka som sa at GT4 ikke fungerer til drifting.. ta en nøye titt her.. sombrero

 

Vel, man kan drifte, men det er så forbanna urealistisk :/ Og da er hele morroa borte etter min mening.

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøre Supercar Festival på Professional Events nå.

Anbefalinger til bil? Den skal ha minimum 493hk, umodifisert.

Tenkte på Ford GT40, den er jo sprek. Men den koster litt, og vil jo ikke drite meg ut og kjøpe den, så kommer de andre med noen heeelt syke biler.

Har Cadillac Cien, 800hk eller noe? Men jeg har modifisert den. Er det bare å starte et løp og fjerne alle modifikasjoner, også starte på Supercar Festival etterpå?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøre Supercar Festival på Professional Events nå.

Anbefalinger til bil? Den skal ha minimum 493hk, umodifisert.

Tenkte på Ford GT40, den er jo sprek. Men den koster litt, og vil jo ikke drite meg ut og kjøpe den, så kommer de andre med noen heeelt syke biler.

Har Cadillac Cien, 800hk eller noe? Men jeg har modifisert den. Er det bare å starte et løp og fjerne alle modifikasjoner, også starte på Supercar Festival etterpå?

 

Jeg fikk ikke til å bruke Cien. Jeg brukte ford gt, den er bra nok. Trimma den til 778hk, vet ikke om det er noe vits, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir litt lei om man sitt i 24timer i strekk tror jeg, hehe

Det er det man har B-spec'en til. :D

 

Man setter bare B-spec'en til å kjøre. Trenger ikke engang å følge med, etterhvert.

Må jo følge med de første rundene for å se om det går veien. Så er det å sette 3x time på.

 

Problemet er at den går i 1x time, når B-spec sjåføren pit'er. Og det går ikke tilbake til 3x time, når han er ferdig å pit'e.

Det fine er at man trenger ikke å følge med når han pit'er. Det byttes dekk og fylles drivstoff automatisk.

 

Så har man kvelden, natta og evt. dagen til rådighet, så er det bare å forlate PS2en mens man sover og er på jobb/skole.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driftegærninger ! <---- tha shit..

 

De folka som sa at GT4 ikke fungerer til drifting.. ta en nøye titt her.. sombrero

Ble mektig imponert over ratt-behandlingen der i gården gitt. wtf?

 

Utrolig feste på framhjulene der også da. m'm

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det man har B-spec'en til. :D

 

Man setter bare B-spec'en til å kjøre. Trenger ikke engang å følge med, etterhvert.

Må jo følge med de første rundene for å se om det går veien. Så er det å sette 3x time på.

 

Problemet er at den går i 1x time, når B-spec sjåføren pit'er. Og det går ikke tilbake til 3x time, når han er ferdig å pit'e.

Det fine er at man trenger ikke å følge med når han pit'er. Det byttes dekk og fylles drivstoff automatisk.

 

Så har man kvelden, natta og evt. dagen til rådighet, så er det bare å forlate PS2en mens man sover og er på jobb/skole.

 

B-spec'en er for noe da, er det noe man kan slå på, eller en juksekode? og hvordan setter man på 3xtida da? har ikke kommet så langt med spillet jeg, så er i ikke helt inn i det ennå

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B-spec'en er for noe da, er det noe man kan slå på, eller en juksekode? og hvordan setter man på 3xtida da? har ikke kommet så langt med spillet jeg, så er i ikke helt inn i det ennå

 

B-spec er moduset der du bestemmer over bilen. Du er liskom "manageren" dens. Du bestemmer om man skal kjøre sakte eller fort, kjøre forbi og når du skal inn i piten. Så kan du bare sitte å slappe av mens computeren gjør det du har bedt den om ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B-spec er moduset der du bestemmer over bilen. Du er liskom "manageren" dens. Du bestemmer om man skal kjøre sakte eller fort, kjøre forbi og når du skal inn i piten. Så kan du bare sitte å slappe av mens computeren gjør det du har bedt den om ;)

 

skal man kjøre en runde da, så fortsetter maskinen å kjøre di neste rundene helt likt ell noe? hvordan aktiverer man det da?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal man kjøre en runde da, så fortsetter maskinen å kjøre di neste rundene helt likt ell noe? hvordan aktiverer man det da?

 

når du går inn i et løp, og er klar for å kjøre. så flytter du markøren et hakk bort, til 'B-Spec mode' (et alternativ før 'settings', fra venstre altså) du trenger ikke aktivere dette, men det er ikke alle løp det er tillat i. men i de fleste løpene kan du kjøre B-Spec

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du går inn i et løp, og er klar for å kjøre. så flytter du markøren et hakk bort, til 'B-Spec mode' (et alternativ før 'settings', fra venstre altså) du trenger ikke aktivere dette, men det er ikke alle løp det er tillat i. men i de fleste løpene kan du kjøre B-Spec

 

Ja, i stedet for å trykke på det rattet for å starte løpet så trykker du på de øre klokkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan vinne en golf 1 gti hvis du kjører vw merke cupen.

 

Men fra spøk til revolver. Nå har jeg prøvd med en toyota 1200hk jævel for å vinne siste løpet i proffesional ligaen. og har de hardeste dekkene. og etter en 7-8 runder må jeg inn i pit'n for den bilen spinner noe sinnsykt med slitte dekk, ikke så rart egentlig. Men de andre svina pitter jo ikke. ¤#"%##%"¤##

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår