Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

du kan vinne en golf 1 gti hvis du kjører vw merke cupen.

 

Men fra spøk til revolver. Nå har jeg prøvd med en toyota 1200hk jævel for å vinne siste løpet i proffesional ligaen. og har de hardeste dekkene. og etter en 7-8 runder må jeg inn i pit'n for den bilen spinner noe sinnsykt med slitte dekk, ikke så rart egentlig. Men de andre svina pitter jo ikke. ¤#"%##%"¤##

 

Noen tips?

 

Kjørte samme bilen på samme løpet, altså minolta? Kjørte den utrimmet med medium dekk og hjelpemidler på. Pass på og planlegg og pite bare en gang i løpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du kan vinne en golf 1 gti hvis du kjører vw merke cupen.

 

Men fra spøk til revolver. Nå har jeg prøvd med en toyota 1200hk jævel for å vinne siste løpet i proffesional ligaen. og har de hardeste dekkene. og etter en 7-8 runder må jeg inn i pit'n for den bilen spinner noe sinnsykt med slitte dekk, ikke så rart egentlig. Men de andre svina pitter jo ikke. ¤#"%##%"¤##

 

Noen tips?

Ha på TCS, gjerne maks (10). Har erfart at ASM'en kan slite dekk litt mer enn uten.

 

Så stall tips fra meg: Racing:Super Hard F/B, TCS på 10 og ACM 0 (begge) = uten å pit'e. Dette særlig på B-spec mode.

 

Stall tips til: helt bortkasta med mye effekt (1200hk som du sier). Det hjelper på å slite dekk.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein
Noen som har et godt forslag til hvilken bil jeg skal bruke i Gran Turismo World Championship, siste løpet i Professional leaugue?

 

Brukte selv minoltaen med super harde dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... nå har eg lenge arga meg over replay funksjonen i GT4 når en spiller 2player modus... noen som vet hvordan det går an å få replayen på "full screen" i plassen for "split view" ? dette irriterer meg mest til nå med hele spillet tror eg...

larsan

 

"You either create your own future, or endure the one you get.. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om den Jay leno bilen er syk ??

 

29998ccm :D

 

 

Jay Leno bilen har en 12cyl. rekke motor fra en tanks på 30L, 2000Nm og 1000Hk!!!!!!!!! ettersom jeg husker... :D han karen som har bygd den for han har også bygd et donald duck karrosseri på en gammal brannbil!! det er sykt :D

Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker)

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår