Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jay Leno bilen har en 12cyl. rekke motor fra en tanks på 30L, 2000Nm og 1000Hk!!!!!!!!! ettersom jeg husker... :D han karen som har bygd den for han har også bygd et donald duck karrosseri på en gammal brannbil!! det er sykt :D

 

Noen som har bilde av den? Har aldri hørt om Jay leno bilen jeg :rolleyes:

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har bilde av den? Har aldri hørt om Jay leno bilen jeg :rolleyes:

Fant noen bilder av bilen i virkeligheten.

9.jpg10252004164711.jpg1027200410324.jpg

10272004103846.jpg

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har klart drivingmission-11 og utover og kan fortelle meg hvordan i helvete dette skal gå ann?!?! Jeg har klart å komme meg 12sek bak 1plass på drivingmission-11 å det er det nærmeste jeg kommer angry

Ugly is in!

 

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg?

Eg skal vinne Opel Event. Kjøpte en Speedester turbo og trimmet den mye. Men den går fortsatt som en vanlig... hva er galt her?

Har prøvd mange forskjellige instillinger men bilen går dass uansett... noen gode råd?

-Volvo 940 Turbo

 

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg?

Eg skal vinne Opel Event. Kjøpte en Speedester turbo og trimmet den mye. Men den går fortsatt som en vanlig... hva er galt her?

Har prøvd mange forskjellige instillinger men bilen går dass uansett... noen gode råd?

 

Går ikke som vanlig vettu :). Kjøp spoiler og still på den slik at du får mye marktrykk, full trim og medium slicks, skift olje og senk den.. Det var det jeg gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har klart drivingmission-11 og utover og kan fortelle meg hvordan i helvete dette skal gå ann?!?! Jeg har klart å komme meg 12sek bak 1plass på drivingmission-11 å det er det nærmeste jeg kommer angry

 

 

Da må du nok bare øve, og lære deg banen bedre. Jeg klarte det på 4. forsøk. Er ikke noe triks.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike satan! Litt av en sak detta ja! :) Er vel nødt til å gå bra denna tenker jeg? (på GT4 altså...)

 

Nope, den går ikke bra. Den veier 3,5 tonn og har 900 hk. Den spinner bare på de 3 første girene.. Går vell som en.. tja, M3 CSL :rolleyes:

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å henta spillet i gåt (8 mars). Prøvde det i en times tid hjemme hos mamma (er der PS2'n er).

 

Meny kartet var litt rotete og litt for stort. Vanesak sikkert.

 

Det som var bra er at man både kan kjøpe, trimme og kjøre løp fra meny der hvor man kjøper en ny bil.

 

Den nye settings menyen var litt rart satt opp. Likte den ikke.

 

Har ikke kjørt noen løp enda, prøvde litt free run og litt arcade mode og må si at bilen oppførte seg kanskje litt for realistisk.

 

Kjørte Volvo 240'n på Arcade mode og ble kraftig frakjørt av noen små 1.0 liters biler i starten. Bilen (240) gikk uhorvelig dårlig i sammenliggning med ander biler jeg prøvde i forhold til Hk antall. Den krenget no helt sinnsykt også. Satt inni bilen og bremsett kraftig fra 100km/t (som tok LANG tid og oppnå) og da gnistret det faktisk fra fronten. Det er litt for realistisk. Det sammen gjelder også RX-7 jeg kjøpte brukt...den var nesten umulig og få gjennom en sving uten om å måtte bremse ned til 20km/t og første gir.

 

 

Men alt dette er vel bare en vanesak, må sette med mer inn i det.

 

BTW: Hvor får man kjøpt 240'n på GT mode? finner den ikke....:(

 

Og jeg klarte ikke skru av antispinn tingen når jeg skulle kjøre free run....gikk inn på settings sånn som GT3 men jeg fant ikke ut hvordan....hjelp!!!!

 

Lars

 

 

 

Du kan ikke vinne 240 Den må vinnes, husker desverre ikke hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår