Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei! Sliter med rally på special conditions HARD. Hvilken bil bruker dere på rally løpa og på tsukuba?

 

jeg brukte for det meste en Impreza 22B med 541 hp, og en Delta S4 Rally car tror jeg den het.. :)

 

På Tsukuba hard brukte jeg Minolta Toyota race car 88 (husker ikke hele navnet..)

Nissan 200 SX S13 -91 * Opel Vectra A C20NE 4x4 * -89 Opel Vectra A 2000 16v 4x4 * -90 Opel Vectra A 2000 16v -91 * Opel Ascona B 20E -81 *

Datsun 120a -76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bruk 205 Turbo på dirt tracks og kjøp chaparral-bilen (den med turbiner) til tsukubaløpet!

 

Noen andre bortsett fra meg som er frustrert over at det bare er den som spiller som får 5 sec tillegg dersom du er borti kantene, mens motstander kan flise på? Det er nesten verre enn å tape et sc-løp...

 

 

Er verre når motstander kjører på deg bakfra på vei inn i sving, og du får tidsstraff... Har "litt" lyst å denge ham som hadde den ideen...

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kjørte dere med på Gran Turismo World på professional??? får det ikke til... evt. hva dere har gjort for å vinne de bilene dere kjører med.... takker for hjelpen på forhånd:D

 

 

ER visst mange osm har prob med denne cupen, var inne på en utenlandsk side, de fleste der hadde hatt problemer, men klart det med bilen man vinner på nürnburgring 24t løpet.

 

Toyota eller Nissan Minolta et eller annet

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER visst mange osm har prob med denne cupen, var inne på en utenlandsk side, de fleste der hadde hatt problemer, men klart det med bilen man vinner på nürnburgring 24t løpet.

 

Toyota eller Nissan Minolta et eller annet

 

Toyota Minolta ja, den tok jeg det med og. B-spec klarer ikke alltid å vinne hvis jeg husker rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyota Minolta ja, den tok jeg det med og. B-spec klarer ikke alltid å vinne hvis jeg husker rett.

 

Har ikke kjørt løpene jeg, men tenkte jeg skulle ta de uten b-spec. Dette er jo en klassisk serie som mer eller mindre har fulgt GT fra starten, så DENNE kan ikke B-spec få lov til å ta. Kjører også 4-timers endurance uten b-spec, mens den får lov til å gjøre litt jobb på 24-timers løpene og enkelte av de kjipeste merke-cupene :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er verre når motstander kjører på deg bakfra på vei inn i sving, og du får tidsstraff... Har "litt" lyst å denge ham som hadde den ideen...

 

Eller som en kamerat av meg sa ang. dette:

 

"Jeg skal faenmeg ta å ringe han derre Gran Turisimo!" notin

 

Hei! Sliter med rally på special conditions HARD. Hvilken bil bruker dere på rally løpa og på tsukuba?

 

Bruker fulltrimma RS200 Rally car på løpa, og AMG CLK-GTR Racecar på Tsukuba og de andre asfaltløpa.

 

RS200´en vant jeg forresten på Tsukuba på hard tror jeg, eller så var det på det andre hard løpet som jeg ikke husker hva heter. Corsica?

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hvilken bil brukte dere på GT World Champion Cup? Under Professional Events.

Prøvde med Minolta Toyota'en, med en Stage 4 turbo, 1164 hk. Men drar så vidt fra, og innen jeg leder må jeg innom pit'en for å bytte dekk (Kjører B-Spec).

 

Noen gode forslag?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken bil brukte dere på GT World Champion Cup? Under Professional Events.

Prøvde med Minolta Toyota'en, med en Stage 4 turbo, 1164 hk. Men drar så vidt fra, og innen jeg leder må jeg innom pit'en for å bytte dekk (Kjører B-Spec).

 

Noen gode forslag?

 

Jeg kjørte sjøl, uten trim på minoltaen, og med superhard racing dekk.

 

Minimalt med dekkslitasje og dermed minimalt med pitting.

 

Vant riktig nok ikke alle løpene, men vant cupen

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår