Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Den du får over 100ohk? blå og hvit eller noe? gammel bil.. jeg har den :D

Jepp, den ja.. Bare husk å sett på superhard dekk... Så slipper du å pitte så mye..

Jeg vant ikke alle løpene, men nok til å vinne hele cupen :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. Jeg klarte faktisk å snurre Fiat Pandaen på sletta på ringen! sombrero Det er faktisk ikke realistisk i det hele tatt at bilen vingler så forferdelig som den gjør. Du sitter og korigerer småfeil som du ikke gjør. (for å sitere FSR)

Når det gjelder skillz, kan jeg fortelle at ihvertfall har litt..

Jeg tok like greit alle licensene første kvelden jeg hadde spillet. Fasit ble som følger:

23 gull

44 sølv

13 bronse

Har ikke orket terpe mer en den ene kvelden. Lisenser er møkk kjedelig...

En annen ting som irriterer livet av meg er at min trålløse håndkontroller ikke fungerer sammen med gt4! Bilen vingler bortover, og jeg ser at rattet blir lagt over selv om jeg ikke tar i stikka! Hvorfor? Den virker fint i WRC, GT3, San andreas++... Resultatet er at jeg må bytte stikke, og sitte nærmere når jeg spiller gt4...

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en annen ting er... ASMx2 jævla dritt! likte ikke det der..

Og når jeg bruker håndbrekket virker det som om det er koblet til alle 4 hjula for jeg får ikke sladda i det hele tatt med brekk.

Og en annen ting som er bedre på GT3.. det er enklere å justere gassen med knappen på kontrolleren..

Du må skru av alt som heter hjelpemidler da.. :) Blir ikke mye lettere å bruke brekket, men det funker litt ihvertfall, også synes jeg bilene blir mye mindre understyrt da...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er kult!

Kjører med en Toyota Supra RZ 97 mod.

Farge: Svart

Motor: L6:DOCH 2997ccm

Power: 847hp/5600rpm

Torque: 978.92NM/3600rpm

Vekt: 1253kg

Bane: Nurburing Nordschleife

Skrudd av alt som heter eletroniske hjelpemidler. (AMS system/ TCS-Controller)

Senka bilen max....

Dritfett å kjøre! Men er helt jæv.... når du kommer ut på langsletta! For det spinner helt max til siste gir! PS... Kjører med sports hard dekker...

Test det ut!! Slædder villt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

sittet med gt4 i endel netter nå og spillet blir egentlig ikke noe bedre... er nesten ikke spennende en gang :(

En annen ting som er litt merkelig er antallet hk når du trimmer... si at du f.eks er i trimmshop og klikker på turbokit nr 4.. da står det f.eks: Before: 486hp-After: 943hp

og så går du til ett eller annet løp og går inn på justeringer... så ser du på effekttallene der at det f.eks står "bare" 903hp..

samme rare greia på gt3.. hva skyldes det?

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sittet med gt4 i endel netter nå og spillet blir egentlig ikke noe bedre... er nesten ikke spennende en gang :(

En annen ting som er litt merkelig er antallet hk når du trimmer... si at du f.eks er i trimmshop og klikker på turbokit nr 4.. da står det f.eks: Before: 486hp-After: 943hp

og så går du til ett eller annet løp og går inn på justeringer... så ser du på effekttallene der at det f.eks står "bare" 903hp..

samme rare greia på gt3.. hva skyldes det?

hp = horse power, rett fra akslingen.

bhp = brake horse power, fra hjula.

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står bare hp...

Den hk-verdien som bilen har når du trimmer den vil forringes av oljen i bilen for eksempel.

Dersom du trimmer er bil, gå å skift olje. så vil du se at tallene er de samme eller tilnærmet samme.

Oljen i bilen blir også dårligere etterhvert, så pass på å skifte olje regelmessig.

(dersom du kjøper bruktbil vil du se at oljen i Oil-change er helt mørk, mens om du skifter blir den gul(?))

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testa noe tøft her om dagen....

Kjørte TVR Speed 12 med full trimming Racing Super Hard dekk uten hjelpemidler og med en SCWÆÆÆR vinge bakpå nedover langstrekka på Circuit Dela sarthe (den uten sjikaner)...

Da jeg passerte 350 slapp jeg gassen venta til den gikk ned til 300 og ga gass igjen (i sjette gir)... Den spant som ett helvette helt til jeg måtte bremse for å klare svingen på enden av strekka.... SYKT!

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte ned downforcen helt på Minolta Toyota, med R5 dekk og stage 4 turbokit. Stilte også finaldrive ned til 3,000 ga gass ned samme strekka og klarte 507-508. D va rått d.

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hk-verdien som bilen har når du trimmer den vil forringes av oljen i bilen for eksempel.

Dersom du trimmer er bil, gå å skift olje. så vil du se at tallene er de samme eller tilnærmet samme.

Oljen i bilen blir også dårligere etterhvert, så pass på å skifte olje regelmessig.

(dersom du kjøper bruktbil vil du se at oljen i Oil-change er helt mørk, mens om du skifter blir den gul(?))

olje er byttet osv... tallene er forskjellige uansett...

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider