Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm skjønner ingen ting jeg nå. Finner det ikke. Når jeg hadde problemer med det, var på en annen tv.. En 32 widescreen.

idiotisk ting å kutte ut den skjermdelings optionen :(

Får spille GT3 med normal deling ! Er lei GT4 :( greit det er ett pluss med NOS og at det er mulig å få kompressor osv... og det er jo endel råere biler å få tak i men spillfølelsen og kjøregleden overgår ikke GT3....

Glad jeg hadde GT3 liggende i en skuff her enda!

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idiotisk ting å kutte ut den skjermdelings optionen :(

Får spille GT3 med normal deling ! Er lei GT4 :( greit det er ett pluss med NOS og at det er mulig å få kompressor osv... og det er jo endel råere biler å få tak i men spillfølelsen og kjøregleden overgår ikke GT3....

Glad jeg hadde GT3 liggende i en skuff her enda!

Det er sant. Digger fysikken på gt3! Der kan man virkelig drifte! Du har ratt? Jeg er fortsatt ikke helt lei. Har kommet 99%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd Forza og det imponerte IKKE. Hverken grafikkmessig eller lydmessig.

Kjøredynamikken syns jeg var MARGINALT bedre enn GT4.

Menyen var GRUSOM.

Så for meg er GT4 overlegent Forza.

Var på et amerikansk forum, som viste at jeg ikke er alene om denne oppfatningen.

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du postet innstillingene? Hadde vært gøy å prøvd.

Tror du skal få til noen piruetter ved bare å sette TCS Controller i Driving Aids på 0. Ellers er det bare å prøve noen andre innstillinger for å få til bra drifting.

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider