Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med at gassen henger oppe... Den blir bare stående der dan var nor jeg slapp gassen og for og få ned den må jeg bremse??? noen som har vert borti de før og kan gje meg noen tips slig at jeg kan ordne de??

Ellers har jeg nesten nettopp startet og spille, noen som har tips om noen løp som er lett og vinne og man får mye penger???

Og noen som har tips til vordan baner som er bra til og drifte på??? :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har et problem med at gassen henger oppe... Den blir bare stående der dan var nor jeg slapp gassen og for og få ned den må jeg bremse??? noen som har vert borti de før og kan gje meg noen tips slig at jeg kan ordne de??

Ellers har jeg nesten nettopp startet og spille, noen som har tips om noen løp som er lett og vinne og man får mye penger???

Og noen som har tips til vordan baner som er bra til og drifte på??? :driving

Kjører du med 900 graders rattet? Prøv å gå på options og kalibrer det på nytt.

Special conditions- andre løpet der. (Capri Rally) Der vinner man en bil man kan selge til 265 000. Blir fort lei spillet når man for så mye penger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har ikke jeg giddi å lese alle sidene, men jeg lurer på en ting ang beginner tingen , den lightweight cup tingen, hvilken bil lønner det seg å kjøpe der? virker som jeg blir frakjørt uansett tuna eller ei! :P hehe. takker for svar;) er det også en måte å tjene litt mer cash uten å sliten så veldig i starten?=P

ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har ikke jeg giddi å lese alle sidene, men jeg lurer på en ting ang beginner tingen , den lightweight cup tingen, hvilken bil lønner det seg å kjøpe der? virker som jeg blir frakjørt uansett tuna eller ei! :P hehe. takker for svar;) er det også en måte å tjene litt mer cash uten å sliten så veldig i starten?=P

kjør Rally d'umbria der du vinner Toyota Rsc Rally Car! selg dne så har du rundt 400k.... Lettvekt: jeg brukte Daihatsu Cuore XX ett eller anna :P

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt Mercedes CLK-GTRN min på nytt oppdrag, Nürburgring Nordschleife 4 HR løpet :P satt det på for rundt 3 timer sia, men jeg er ikke hjemme.... så satser på winning

hehe...4 timers på Ringen er artig, har kjørt det selv..men det var før je skjønte noe av B-Spec`en..så jeg satt i 4 jævla timer å putra rundt Nürburgring! hau!

driv med 4-timers mazda MX-5 løpet nå je...har kjørt 2 og en halv time gitt...vet du åssen man fekk tell 3x B-spec att??

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...4 timers på Ringen er artig, har kjørt det selv..men det var før je skjønte noe av B-Spec`en..så jeg satt i 4 jævla timer å putra rundt Nürburgring! hau!

driv med 4-timers mazda MX-5 løpet nå je...har kjørt 2 og en halv time gitt...vet du åssen man fekk tell 3x B-spec att??

3x Be-Spec?? wtf?

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit retten og sletten ikke :P

er til pappa nå men skal hjem any minute, men hva er b-spec x3?

hehe...hmm...vil tro det er slik at b-spec kjører 3 ganger fortere?? hadde jo vært veldig bra i så fall...skyt meg noen hvis jeg tar feil ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du "spoler" i B-spec mode. Regner med du har funnet ut det? Hold inne R1 (eller R2?) og trykk 2 ganger til høyre.

mulig je er helt på jordet men: får ikke til!! skjer ingen ting når je trykker R1 eller R2 og deretter 2 ganger til høyre...haff....

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider