Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så vidt jeg har sett så får man ikke lengre noen "gratis" ekstra HP av å skifte olje straks man har kjøpt bilen. Jeg prøvde forresten å omgå autosave.problemet med å bruke to minnekort, men det resulterer i at garasjen blir slettet angry

Men fyttigrisen så moro spillet er likevel :cool:

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir jo nice'n'shiny hvis du skal ta bilde av den :)

Ellers vil jeg utbasonere min irritasjon over pacecar'en. Den kjører rett og slett for tregt der hvor man skal kjøre MB 190 EVO på ringen. Bortsett fra det så er det gøy å ligge sidelengs rundt banen

Godt det ikke bare er meg. Har nå dyttet den rundt halve banen x antall ganger bare for å gjøre en eller annen dust feil i ren frustrasjon. Har kommet i mål én gang, da til 8.56 (med håndkontroll). Kjørte som en kylling fra karusellen og ut for å i det hele tatt klare å komme meg helskinnet gjennom. Har så jævlig lyst til å bare legge bilen sidelengs på ytter'n av den forbannede pacecar-dritten, men det er visst ikke så lurt...

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket litt det her med autosave og som noen nevnte tidligere går det ann å skru den av. Det går ann å ta en bil i garasjen å trimme den for å sjekke om det er noe til saker, men med en gang du går å bytter bil igjen i garasjen vil det autosaves.

Det vil si at når du er ferdig å prøvebilen må spillet restartes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evoen på ringen er bare knall. Men som sagt, pacecaren lunker jo bare rundt! Frustrende! Synes generelt at vanskelighetsgraden har gått opp en del. Alt føles mye mer nervøst, må være på hugget hele tiden, eller ryker man rett av midt på sletta doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har i hvertfall fått til å lage realistiske kontraer når du får sladd :)

Vant den BMW M3 GTR Race Car tidligere i dag. Den er bare verst. Allerede før du kjøper Turbo-Kit så vinner den det meste den kan stille opp i. Sinnsyke kjøre egenskaper, kjørte Nürburgring på 7.40 og da var jeg av veien sånn smått 3 ganger og en reall snurr pga oversatsing :D

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte spillet igår! Sitter på jobb og klør i fingrene!

Noe som var relativt gromt var at om man ser bakover så hører man eksoslyden og på min 300zx(gamle) så er den intens på lave turtall!

Var en som nevnte tidlig i tråden at han kjørte 240 i 100km/t og det tok evigheter å bremse ned! Sikkert fordi standard formen er mph! Altså han kjørte i 160km/t!

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er vansklighetsgraden på i GT-mode? hadde vært digg å kunne bytte.

og forresten; må man vinne gull i alle løpene for å bli ferdig med serien, f.eks. FR cup?

Gull må man ha!*Bling* :titties:

Vanskelighet greien har jeg ikke sjekket enda men det er vel inne på options et eller annet sted regner jeg med! :)

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider