Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det du gjør er at du kjører i B-spec, så trykker du på R1, da kommer du til en side hvor det står hvilken plass bilene er på og et kart over banen. Så holder du inne L1 og trykker to ganger til høyre.

Takk takk! Nå går det virkelig unna her ja! damndamn

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du gjør er at du kjører i B-spec, så trykker du på R1, da kommer du til en side hvor det står hvilken plass bilene er på og et kart over banen. Så holder du inne L1 og trykker to ganger til høyre.

Riktig det ja, ikke hør på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cheers Det der er veldig godt å ha spesielt når du skal kjøre 24-timers løp.

Vil tro det ja! Dæven altså! Jeg har liksom ikke giddet å ta 24-timers løp pga det tar så lang tid..nå er det jo bare å gyve på!!! tusen takk...skikkelig glad her gitt..100 % fullført here I come!! ;) hehe

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor hører du ikke noe fra turboen når du kjører.. det er jo en dumpventil på bildet når du kjøper turbo..

Du hører en lyd når kjører med den kameravinkelen der kameraet er plassert i fronten på bilen, tror det skal være dumpventil (hører en veldig svak lyd)

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hører en lyd når kjører med den kameravinkelen der kameraet er plassert i fronten på bilen, tror det skal være dumpventil (hører en veldig svak lyd)

ja det har du rett i gitt...men syntes dem kunne lagd litt mer dumplyd jeg gitt..noe som ligna virkeligheten eller NFSU sakene vettu..*kremt

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider