Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjørte noen runder på High Speed Ring nå jeg med Toyota Minolta 88C-V og beste tiden min ble på 51.093 sek.

youre on baby ;) men skal kjøre ferdi kvoten min idag først :P

edit: Just unlocked Extreme Events :D og vinni ett løp der allerede :D

edits: Satt minolta Race carn på Nurburgringe 24HR inatt, kommet til 15 timer nå ^^

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man kjører med 3x B-Spec...for eks 24 timers De la sarthe...må man sitte å passe på slik at bilen kjører i piten når det trengs, eller gjør B-Spec dette automatisk når dekkene blir dårlig? Jeg gidder liksom ikke sitte foran tv`en i 24 timer i strekk liksom..hehe..noen som vet?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man kjører med 3x B-Spec...for eks 24 timers De la sarthe...må man sitte å passe på slik at bilen kjører i piten når det trengs, eller gjør B-Spec dette automatisk når dekkene blir dårlig? Jeg gidder liksom ikke sitte foran tv`en i 24 timer i strekk liksom..hehe..noen som vet?

Den går inn i piten automatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går inn i piten automatisk.

Ja fant ut det gitt :) Men da den er ferdig i piten og er "ute" att så går den ikke i 3x B-Spec hastighet av seg selv...Noen måte å gjøre slik at den går over til 3x hastighet eller må jeg ordne det selv?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fant ut det gitt :) Men da den er ferdig i piten og er "ute" att så går den ikke i 3x B-Spec hastighet av seg selv...Noen måte å gjøre slik at den går over til 3x hastighet eller må jeg ordne det selv?

Du må nok ordne det selv ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, du trenger ikke å passe på at bilen går i pit... det gjør den av seg selv.

MEN, når den kjører ut igjen fortsetter den IKKE på 3X... den fortsetter bare med vanlig fart, så det er greit å svippe innom i ny og ned for å kikke...

:cab

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider