Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kobler in min PS2 til PC'n og bruker InterVideo Home Theater for o filme, sen redigierer jeg filmene og da er det klart.

Liker BMW M3 GTR (gatebilen) som driftebil jeg og.

2 driftingvideor fra meg her.

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har omentrent akkurat starta med spillet nå, starta med en Skyline gts-t r32.

Og har nå en Supra MK3 twinturbo.. Driver på å kjører FR løpet nå.. kiddie

Ikke for å ta motet ut av deg men du har igjen mange timer med spilling før du er i mål ass...hehe..bare nevner det! ;) husker jeg kjørte Supra`n også..grom ble den gitt! har hatt spillet i et halvt år ca nå og er på 94 % fullført...snart ferdig :)

men lykke tell videre i spillet hvertfall! du få mange overraskelser framover..

:popcorn

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nylig fått skyline pace car med blå lys å greier.. arti arti :) noen flere overraskelser i vente tro? hvordan i hel...... klarer man den driving mission med skyline på test course? vet om den metoden på cheat planet eller no sånt. men det er jo steike umuli å nå igjen den siste uansett f hva slags triks man tar anger2

´94 945: B230FT SOLGT

´95 850 : B5252S- SOLGT

´86 240 : B230A- SOLGT

´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen

´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nylig fått skyline pace car med blå lys å greier.. arti arti :) noen flere overraskelser i vente tro? hvordan i hel...... klarer man den driving mission med skyline på test course? vet om den metoden på cheat planet eller no sånt. men det er jo steike umuli å nå igjen den siste uansett f hva slags triks man tar anger2

sliter virkelig med den driving mission der jeg også..fatter ikke hva som skal til for å vinne!!! ha prøvd alt! noen her som har klart den og vet hva som må til for å vinne? :hello:

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter virkelig med den driving mission der jeg også..fatter ikke hva som skal til for å vinne!!! ha prøvd alt! noen her som har klart den og vet hva som må til for å vinne? :hello:

Du må ikke fly forbi de fire første bilene med en gang og dra fra de for da har du nesten ikke sjans på å ta igjen den første.

Jeg slipstreama forbi de 4 første, også lot jeg de slipstreame forbi meg igjen. Sånn holdt jeg på til vi var på slutten av den siste strekka... Da ahr du kort nok mellomrom og høy nok fart til å ta igjen førstemann

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke fly forbi de fire første bilene med en gang og dra fra de for da har du nesten ikke sjans på å ta igjen den første.

Jeg slipstreama forbi de 4 første, også lot jeg de slipstreame forbi meg igjen. Sånn holdt jeg på til vi var på slutten av den siste strekka... Da ahr du kort nok mellomrom og høy nok fart til å ta igjen førstemann

hmmm..mente jeg hadde prøvd dette jeg men..okei! takk..får prøve da je kjæm att fra skuli idag! :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

940T: Ikke prøv å stikk av fra bilene du når igjen. Dere må hjelpe hverandre fremover ved hjelp av slip streaming. Når du er så nær bilen foran at du kan slipstreame den er det takk og farvel til den bak. Jobb deg gjennom feltet på denne måten. Det går, men siste bilen passeres kun 100-200 meter før mållinja, så det er ingen plass til feil. Irriterende, ja, men utrolig deilig når man skjønner taktikken og klarer det.

Sakset fra internet: "In this mission, you start out a couple seconds behind a pack of four

Skylines, and about 13 seconds behind a sole Skyline. You have to utilize

drafting to catch up to the leader before the 3 laps runs out. The best

way to do this is draft going into the curve until you reach about 172-175

mph. Then 'leap-frog' in front of the cars. Since the AI doesn't adjust

to TRY to draft you, you'll need to look in your rear-view mirror to stay

directly in front of the AI cars. WHATEVER YOU DO, DON'T SLOW DOWN. The

pack will start to catch up eventually if you stay in line with them. Let

them pass you so you can draft them right back. This 'forced leap-

frogging' should let you catch the leader toward the end of the last lap.

DON'T let the leader draft you if you get in front."

Jeg sliter mer med "Hard" Special Conditions i Gran Canyon

Alpina B10 BiTURBO

-"If the Alpina Biturbo emerges in the rear view mirror, there is no escaping.!" Sport Auto- Januar 1990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk PS2 + GT4 til julegave av kona og sønnen.

Jeg har bare spilt noen få timer etter at jeg kjørte et godt ratt. Og startet med en Lexus SC300.

Blir litt overasket over begynner løpene. Man blir jo matchet mot langt tregere biler, eller er det bare jeg som ikke er borti bremsen?

Skal kanskje ikke klage, det kommer vel langt vanskeligere løp. Men med ca. 4 timer effektiv spilling, så har jeg vunnet 2 biler ( abart noe+?? ) + poloen ved B-licensen på forhånd da....

Det virkel vel lett. Eller er det bare jeg som har vært utrolig heldig med bilvalget?????

Kjøpte 83 Corolla Levin og 95? R33 Skyline GT-R v-spec... alt dette etter og vært gjennom begynner løpene....

Jeg er litt sjokert over at man ikke får noe virkelig motstand??

Er det noen som har full billiste for GT4?

Kunne tenkt meg en Soarer 2,5TT :tannløs

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sjokert over at man ikke får noe virkelig motstand??

Det kommer.. Når du minst aner det..

Er det noen som har full billiste for GT4?
søk i tråden her... står flere ganger og er linket til et utall av ganger
Kunne tenkt meg en Soarer 2,5TT :tannløs

img00169hh.jpg

img00198jb.jpg

:???:

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Noen tips til biler?..

Sliter også med skyline løpet ja.

Escudo. Hopper over den andre bilen på strekka.

Skyline greiene tok jeg på første. Syns SLR på ringen var vanskeligere.

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider