Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har en vw golf 4 hpa Tuner med 540hp.

Den kjører lave 11sekundere, men målet er å få den ned i lave 10-9 ere!

Skal skaffe en bil til drifting for en billig penge, noen ideeer!?

det er nok av driftebiler, men hvis du ikke har så mye penger, så kjøp en brukt toyota supra(den gamle og den nye modellen) eller en rx7, de er fine drifte biler;)

så lenge de er RWD så går det meste:D

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget, meget flott spill. Ratt og stol setter prikken over i'en. Men lyst på en større TV og surround-anlegg også.

Sånn ser det foreløpig ut hos meg:

attachment.php?attachmentid=14796&stc=1

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget, meget flott spill. Ratt og stol setter prikken over i'en. Men lyst på en større TV og surround-anlegg også.

Sånn ser det foreløpig ut hos meg:

Se her ja, du har det vi alle skulle hatt! Det du mangler er større TV og surroundanlegg, men det ser jeg at du vet godt selv...hehe

Flott tv-bord forresten, på det for du glatt plass til en 29" ;)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan får dere bildene over på pcn ?

Hørt snakk om USB minne penn, men jeg har noe som kalles for 'X-Port V2' som jeg bruker. Med den kan jeg kopiere savefiler, replayfiler o.l. fra PS2 mem-card til PCen. Kjekt når mem-kortet begynner og bli fullt :)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider