Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bæsja skikkelig på leggen å brukt de 110000cr på tull å tøys 190E EVO å lightning.. men funnet ut at den store cashflowen kommer fra japan event.

så kan jeg bare slette GT4 saven fra memorycardet og begynne på nytt å overføre fra GT3 saven igjen? ell er GT3 saven min blokert for å overføre penger igjen?

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsja skikkelig på leggen å brukt de 110000cr på tull å tøys 190E EVO å lightning.. men funnet ut at den store cashflowen kommer fra japan event.

så kan jeg bare slette GT4 saven fra memorycardet og begynne på nytt å overføre fra GT3 saven igjen? ell er GT3 saven min blokert for å overføre penger igjen?

Det lurte jeg også på etter at jeg dreit meg ut å kjøpte en Hemi Cuda istede for brukt Skyline GT-R eller noe.

Men ordnet seg jo etter noen løp. Kjøpte HPA golfen og trimmet til 540hk ellerno. Kjørt 7.58 med snurr på Nordschleife.

Brukte hele første kvelden på å kjøre RUF BTR på Nordschleife :D Det anbefalles å prøve, uten noen Driving Aids såklart.

Ellers så ble jeg sinnsykt skuffa når jeg så Chicayne ( http://www.chicayne.com ) var oppført med 550hk ellerno og når jeg tok den igjen på den syke strekka på 'Ringen'. Den bilen har jo 1200hk egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overførte credits fra GT3 og blåste alt på Audi Quattro'n, og det var jo bare dumt da den ikke er spesielt god til racing i tilnærmet original stand. Får heller kjøpe den igjen når jeg har masse penger som jeg ikke vet hva jeg skal bruke til... Sletta savegame'n og begynte på nytt med en '88 Nissan Silvia, og har ikke giddet å bruke gt3-pengene enda. Får ha dem til gode =)

Lyden i Quattro'n er forøvrig den største skuffelsen så langt :rolleyes:

Ganske tydelig at ikke alle motorlydene er basert på opptak, men hadde de vært det så måtte vi sikkert ventet på spillet enda ett år. Så vi skal vel ikke klage for mye :)

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ordna seg.... kjørte schwarts(et elleranent) løpet. å vant M3 GTR race bil.... så nå ere ordnings... men Snøbana å lyden er hittil største skuffelsen.... hadde forestilt meg skikkelig gromlyd...

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan slette GT4-savingen og begynne på nytt, samt overføre 100.000cr fra GT3-savingen. Jeg har gjort det 4-ganger hittil.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan får dere bildene over på pcn ?

Heh, jeg fant også ut at hvis man har sånn USB-multi-card-reader, så funker det også.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fans heldiggriser dåkker e... Dvdstrax har enda ikke klart å sende spillet... Forhåndsbestilte det for over 1 år siden...Fan Å

Da er vi to!

Det er hat ass...

Så repotasje fra gt4 på spillmagasinet ista og det så jo bare helt pervo bra ut da:)

Med alle bilene og banene og den bra grafikken så kunne de ikke skjønne hvordan de evnt.. skulle kunne lage en 5'er lol

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forbedringene.. må vere bedre driftingmuligheter... MERE realistisk lyd... er så klart bedre en 3ern,,, men jeg blei skuffa.... å evt BILLÅNS mulighet... kanksje lagt inn rånerunde og? hehe.. å litt styling. ikke sånne voldsomme greier.. men for eksempel frondtfangere å kit til 240. å sånn.. å på rånerunden kunne de vert om å gjøre å få mest mulig creed me damer å harryfaktor. hehehe å bruning å herjing rundt i gatene. hehe. ell forlanger jeg for mye av et spill nå?

tenker litt på en kombinasjon. av bilene/kjøregenspapene/banene å racene fra GT4

driftinga fra GT3.

Byene fra Midtown madnes ell no....

Å styling fra NFSU.

å råne/damedelen fra Mujaffa... hehe

hadde ikke det vert det IDEELLE spillet a? hehe

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forbedringene.. må vere bedre driftingmuligheter... MERE realistisk lyd... er så klart bedre en 3ern,,, men jeg blei skuffa.... å evt BILLÅNS mulighet... kanksje lagt inn rånerunde og? hehe.. å litt styling. ikke sånne voldsomme greier.. men for eksempel frondtfangere å kit til 240. å sånn.. å på rånerunden kunne de vert om å gjøre å få mest mulig creed me damer å harryfaktor. hehehe å bruning å herjing rundt i gatene. hehe. ell forlanger jeg for mye av et spill nå?

tenker litt på en kombinasjon. av bilene/kjøregenspapene/banene å racene fra GT4

driftinga fra GT3.

Å styling fra NFSU.

det er drømme spillet mitt:D

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driftinga fra GT3.

Å styling fra NFSU.

Det vil vel ta 10 år å lage.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider