Goop Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Rattnav til 240 ønskes kjøpt. Skal passe luisi ratt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 ring mekonomen, dem har til ca 450kr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 tenkte kanskje noen hadde et brukt ett til 200...går jo an å høre før eg stikker opp på mekonomen..E jo heldivis komt te bergen no:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 jeg var i bergen i går å henta bil.. var mørkt, og jeg fulgte ikke med på hvor jeg kjørte etter å ha blitt hentet på busstasjonen. totalt blotta for retningssans prøvte jeg å finne E39 mot ålesund :D fant det til slutt men havna på E39 mot haugesund (? ihvertfall sørgående) snudde å etter et stykke havna jeg på E16 i en rundkjøring da jeg skulle gire, styre å snakke i mobilen samtidig.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 hehe...e ikkje allti like lett å finne fram nei.. Kor va du å henta 242 då? Ka heite plassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 meina d va like i nærheten av minde.. men ikkje spør meg. eg e litt kjent i sentrum (bryggen, busstasjonen, div. hoteller osv..) utenom det, åsane. noe mer enn det kjenner jeg ikke til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimsA Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 passer ikke momo rattnav til luisi rattene `? Siter Audi A4 Avant 1.6 1997 - Familiebil Hyundai Elantra 1.6 2002 - Langtids Prosjekt *Chrysler Stratus 2.0 1997 - Konebil (Spiker) *Mitsubishi Lancer 1.5 gli 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xfilpo Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 koster 318kr for nav på mekomen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 hvet.. Har kjøpt meg det no.. betalte 316kr tror eg:Dhehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg