skripis Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 klikk-klikk Et rett og slett helt fabelaktig navn på de skoene, noen som er klare for ett group-buy? yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 HEHE gromt da, men dem ser jo ikke ut :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 så jævla firkanta ut, skal det liksom vere et hint eller? :D dyre var dem også, men om det er ekte lær så er det vel ikke så dum pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Hæhæ,. de passer nok ikke i en gammel 240 full av Wunderbaum nei...men jeg ble litt glad i de bare pga. av nnavnet, hehehe. Var ironisk ment det med å kjøpe de ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 jeg trenger nye dressko.. kunne vert festlig å prøve. men da hadde jeg bare blitt mobbet enda mer for å ha interesse for, samt å eie en hel del volvo ting og biler :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 jeg trenger nye dressko.. kunne vert festlig å prøve. men da hadde jeg bare blitt mobbet enda mer for å ha interesse for, samt å eie en hel del volvo ting og biler :D du er ikke dn eneste som blir det:D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 ser ut som om de passer rett på pedalene i 240en =) Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg