Gå til innhold

Hva skjer på lånkebanen sesongen 2005? Si fra HER! :)

Ranger emnet

Stephan

Anbefalte innlegg

I fjor var det mange vellykkede treff på lånkebanen, og regner med at det blir bra i år også. Vet du om noe som skjer der denne sesongen, eller om eventuelle planer? Les us know:D

Dato: 23 Juli

Japmeet

Lånkebanen

Mere info her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet i alle fall at du må være medlem for å få delta på Porsche klubben sine treff. Selv om jeg har en kompis som arrangerer treffene kom jeg ikke utpå uten medlemskap (tilbød meg selvfølgelig å betale).. :(

Satser på å få RX`en ferdig til Japsetreffet i alle fall, og satser på at jeg ikke klarer å kjøre i stykker alt for mye til da!

@lpher, lite å gjøre på jobb eller? Siden du har tid til å sitte på nettet mener jeg? :)

Du har vel ikke fått inn noe rød vinyl? Hint hint :)

83 RX7 12A Turbo

89 Ford F-250 XLT Lariat

x80 RX7 13B

x82 929 HT Coupe

x89 929 2.2i GLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet i alle fall at du må være medlem for å få delta på Porsche klubben sine treff. Selv om jeg har en kompis som arrangerer treffene kom jeg ikke utpå uten medlemskap (tilbød meg selvfølgelig å betale).. :(

Ser slik ut ja...ser de har bedt med seg NSK-Trøndelag også...og det er vel dær jeg kommer inn :D

Satser på å få RX`en ferdig til Japsetreffet i alle fall, og satser på at jeg ikke klarer å kjøre i stykker alt for mye til da!

Hihi :D Sånn er det vel med oss alle :)

@lpher, lite å gjøre på jobb eller? Siden du har tid til å sitte på nettet mener jeg? :)

Nahh...det store rushet kommer litt senere på dagen det serru :)

Du har vel ikke fått inn noe rød vinyl? Hint hint :)

Nope, sorry....kan jo farge/lakke det da? :)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du får selvfølgelig komme og se på, men som sagt må du være medlem av klubben for å få komme utpå banen med en bil! De er vel litt engstelige for at alskens volvoer og gamle ford skal gå sidelengs rett ved siden av Porscher til et par millioner!

Porsche eiere synes nemlig ikke at å kjøre sidelengs er noe gøy i det hele tatt!

83 RX7 12A Turbo

89 Ford F-250 XLT Lariat

x80 RX7 13B

x82 929 HT Coupe

x89 929 2.2i GLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til info jeg kjenner til :)

Lørdag 23. Juli - Japmeet

@lpher

Ah, bittert! Japsemøte på bursdagen min, å jeg kan ikke kjøre opp den dagen pga. det er lørdag angry

Så nære, men likevel så langt unna. Får vel komme med sjåfør da :rolleyes:

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, bittert! Japsemøte på bursdagen min, å jeg kan ikke kjøre opp den dagen pga. det er lørdag angry

Så nære, men likevel så langt unna. Får vel komme med sjåfør da :rolleyes:

Jeg kjører gjerne din bil (mazda`en) jeg assa aneglsmili

Men de treffene Nordmøre gatebil klubb arrangerer, kan alle møte opp og evt. trille litt på banen? Eller er det slik at man må være medlem?

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

[x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører gjerne din bil (mazda`en) jeg assa aneglsmili

Men de treffene Nordmøre gatebil klubb arrangerer, kan alle møte opp og evt. trille litt på banen? Eller er det slik at man må være medlem?

Slik det var i fjord kunne alle prøve seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider