Pudding Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Jeg gikk meg en tur rundt kontoret mitt på Ullevål i dag. Da møtte jeg på en godt voksen kar (av utenlandsk opprinnelse) som lurte på om jeg kunne legge ut en film på nettet for han. Tja svarte jeg. Hvordan film er dette da? En bil film sa han. Er den noe bra da spurte jeg, og fikk i svar, ja helt ok.. Så det jeg lurte på var.. Noen som vil se Norsk grisekjøring? I så fall trenger jeg en server å legge filmen ut på. Dette er bilene jeg registrerte som var med: En Audi Rs2, S6, 200 SX 14 og en s13 ++++ Filmen er på 390 mb. Bra kvalitet å varer i nesten 20 min. Da laster du opp hele sulamitten på http://www.yousendit.com også sender du det med epostsystemet på siden til noen av de som har hintet at de kan hoste for deg, også får de lastet ned og på nett. I hverstefall kan du jo maile meg linken via sendit-siden. Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Jeg lurte vel egentlig bare på om det var noen som hadde en server slik at andre her på forumet også kunne se filmen jeg da. Kan laste den opp eller levere cd. Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Zel: Du har pm! Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Har det skjedd noe med denne filmen nå??? Kom over en side som leverer 1 terabyte gratis mail, den kan kanskje være til hjelp om det er noen som har plass å hoste filmen. Link: http://www.onlinemagasinet.no/artikkel.php?KatID=4&ArtID=2223 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Skjer det noe? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 jeg vil se!!!!!!!!! Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 hmmm......har du sett filmen eller, bra? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 hvis det er meg du spørr så har ikke jeg sett den,men vil gjerne se den..... Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 detta hørtes jo sinnsykt interessant ut da.. men HVA SKJER?? utålmodig ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 JEG VIL SE FILM!! NÅ! hehe.. men er d lenge til d sjer no her:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg