Gå til innhold

Norges fineste Bilforhandler

Ranger emnet

Kebab gud

Anbefalte innlegg

Bilforhandlere i Norge ser generelt ut som bakgårdssjapper. En av de finere forhandlerene jeg har sett var en MB-forhandler i Polen(!)

Trodde jeg hadde et bilde, men finner det ikke nå. Får leite når jeg kommer hjem, hvis jeg husker det.

Så bildene av hell bil som jeg la ut som ei bakgårdssjappe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så bildene av hell bil som jeg la ut som ei bakgårdssjappe?

Så du "generelt" ?

Hell så bra ut det, men det er ikke mange slike her i gNore

BOS rett her borte, som liksom skal være hovedforhandleren til et "status"merke, ser ut som et nedlagt industrifelt, der noen har slengt opp et par stjerner. Sånt er det mye av.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig Autostrada i skien er ganske fin (kjøpte bilen min der)

det er mye glass.. de har fine biler ..

men butikken er liten, og den ligger feil sted..

bnskien.jpg

Butikken i oslo har jeg aldrig vert i (de var snille å kjørte bilen min fra oslo til skien bare så jeg skulle få prøvd den)

men utifra dette bildet ser den ganske nydligut..

og selvsagt samme fine utvalget inni

bnoslo.jpg

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette synes jeg var en meget tilltalende butikk, flere av de, og BMW blir plutselig tilltalende :D :rolleyes:

De aller fleste BMW forhandlere har denne standaren pga nye krav fra BMW AG. Enten så har det kommet eller så skal denne standaren komme i løpet av de nærmeste åra på BMW forhandlere verden over.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som er rar, eller er folk enige med meg når jeg sier at jeg heller ville kjøpt en bil av en kar i et verksted som virkelig hadde peiling på bilen du skal kjøpe enn en "salgskonsulent" som har lest reklamebrosjyren på sengekanten dagen i forveien?

Kunne egentlig ikke brydd meg om hvordan butikken ser ut. Du skal handle bilen og that's it. Mye viktigere at de du handler av faktisk har peiling og at verkstedet er fint...

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som er rar, eller er folk enige med meg når jeg sier at jeg heller ville kjøpt en bil av en kar i et verksted som virkelig hadde peiling på bilen du skal kjøpe enn en "salgskonsulent" som har lest reklamebrosjyren på sengekanten dagen i forveien?

Kunne egentlig ikke brydd meg om hvordan butikken ser ut. Du skal handle bilen og that's it. Mye viktigere at de du handler av faktisk har peiling og at verkstedet er fint...

Er egentlig ganske enig med deg. Vil heller handle bil av en som kan svare på mine spørsmål uten å slå opp i en bok....

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider