Gå til innhold

Norges fineste Bilforhandler

Ranger emnet

Kebab gud

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som er rar, eller er folk enige med meg når jeg sier at jeg heller ville kjøpt en bil av en kar i et verksted som virkelig hadde peiling på bilen du skal kjøpe enn en "salgskonsulent" som har lest reklamebrosjyren på sengekanten dagen i forveien?

Kunne egentlig ikke brydd meg om hvordan butikken ser ut. Du skal handle bilen og that's it. Mye viktigere at de du handler av faktisk har peiling og at verkstedet er fint...

Kan være enig i deg, men sett fra den andre siden, du hadde ikke kjøpt en splitter ny Rolls på et bakgårdsverksted?

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ganske fint på møller der ute langs e18. Mye glass og fint. Glass-tak med "skjermer" som glir frem og tilbake for å skjerme for sola hvis det trengs osv.. "upper class"..

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være enig i deg, men sett fra den andre siden, du hadde ikke kjøpt en splitter ny Rolls på et bakgårdsverksted?

Nei, det er sant det. Kom til å tenke på at jeg hadde bruktbilforhandlere i tankene når jeg skrev dette ;)

Klart det er tiltalende med store, åpne lokaler med glassvegger og denslags, men jeg var ute på Havva bil her i Kristiansand for å kikke på den nye 3-seriene, bilinteressert som jeg er. Fikk mye bedre svar og informasjon hos den andre BMW forhandleren på Lund her i byen som driver i et lite verksted med 5 utstillingsbiler. Hos Havva fikk jeg en glanset brosjyre med en lapp om at jeg måtte bare ringe en annen fyr dersom jeg hadde noen spørsmål.

Bertel O. Steen her i byen ser ut som en gammel bunkers fra krigen med et blått skilt og en stjerne på. Folk kjøper allikevel Mercedes-Benz og Peugeot her i byen ;)

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertel O. Steen her i byen ser ut som en gammel bunkers fra krigen med et blått skilt og en stjerne på. Folk kjøper allikevel Mercedes-Benz og Peugeot her i byen ;)

God selger....? ;)

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider