Gå til innhold

Golf Generation - hørt om denne?

Ranger emnet

TomasK

Anbefalte innlegg

Min far kjøpte nylig en 2000 mod Golf 1,6 Generation (5-dørs) fra Tyskland - skal visstnok være en jubileumsmodell. Har prøvd å søke litt etter info på nett, men finnner stort sett bare salgsannonser på ymse europeiske språk jeg ikke kan. Søkte litt på Golf Generation på autodb.no, men ingen av bilene som man finner der (2002 modeller) ligner (de har blandt annet ikke brodert inn generation i setene osv).

Alle bilene skal visstnok være utstyrt med sportsunderstell, har sportsseter med GENERATION brodert inn (KUN blå/grå seter visstnok), samt girkule med GENERATION merke, sportsratt osv.. Bilen han kjøpte har i tillegg klimaanlegg, antispinn, el vindu/speil, sideairbag osv... Bilen har også en litt spesiell blåfarge med noe som ligner perlemoreffekt (må nesten ta bilde og vise). Alle lister er lakkert i samme farge som bilen.

Vanlig 1,6l 102hk motor som kjennes vesentlig sprekere ut enn tilsvarende Golf IV med 1,6l. Kan være gjort noe med motoren også, det må jeg finne ut av (kjøpt av en kar som kjørte Ferrari og Gokart som hobby).

2007 Ford Mustang Shelby GT

1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0

2005 Chevrolet Colorado 3.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far kjøpte nylig en 2000 mod Golf 1,6 Generation (5-dørs) fra Tyskland - skal visstnok være en jubileumsmodell. Har prøvd å søke litt etter info på nett, men finnner stort sett bare salgsannonser på ymse europeiske språk jeg ikke kan. Søkte litt på Golf Generation på autodb.no, men ingen av bilene som man finner der (2002 modeller) ligner (de har blandt annet ikke brodert inn generation i setene osv).

Alle bilene skal visstnok være utstyrt med sportsunderstell, har sportsseter med GENERATION brodert inn (KUN blå/grå seter visstnok), samt girkule med GENERATION merke, sportsratt osv.. Bilen han kjøpte har i tillegg klimaanlegg, antispinn, el vindu/speil, sideairbag osv... Bilen har også en litt spesiell blåfarge med noe som ligner perlemoreffekt (må nesten ta bilde og vise). Alle lister er lakkert i samme farge som bilen.

Vanlig 1,6l 102hk motor som kjennes vesentlig sprekere ut enn tilsvarende Golf IV med 1,6l. Kan være gjort noe med motoren også, det må jeg finne ut av (kjøpt av en kar som kjørte Ferrari og Gokart som hobby).

Edit:

Jeg tok feil...

2000 Golf IV

[x] 01 Polo 6N2

[x] 87 360GL

[x] 86 360GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her serru, Doppel Wobber har hørt om den! :)

Golf 4 Generation

Aussenausstattung:

Leichtmetallräder 6½ J x 16 "Montreal" mit Reifen 205/55 R 16

Zusätzliche Grautönung im oberen Bereich der Windschutzscheibe

Abgedunkelte Rückleuchten

Stoßschutzleisten auf Stoßfänger und seitliche Stoßschutzleisten in Wagenfarbe

Außenspiegelgehäuse und Türgriffe in Wagenfarbe

Folienschriftzug "Golf" im Türeinstiegsbereich/Schweller vorn

Metallic und Perleffekt Lackierung

Innenausstattung:

Stoffsitzbezüge auf Sportsitzen, Design "Generation", Farbe blau-flanellgrau

Sitzmittelbahnen in blauer Aktionsausführung mit eingesticktem Schriftzug in den

Rückenlehnen der Vordersitze und der Rücksitzbank

Höheneinstellbarer Beifahrersitz

Vordersitze mit Einstiegshilfe "Easy-Entry" (nur bei 2-Türer)

Ablage an der Rückseite der Vordersitzlehnen

1/3 zu 2/3 geteilt umklappbare Rücksitzbank und -lehne

zwei zusätzliche Becherhalter hinten in der Mittelkonsole

Gepäckraumauskleidung mit Klappe für Verbandkasten und Warndreieck

Lenkradkranz, Schalthebelknauf und -manschette sowie Handbremshebelgriff in Leder

mit blauen Nähten

Aluminiumeinlage in der Ausführung "Microtech blau" für Mittelkonsole, Ascherdeckel,

und Türzuziehgriffe

Mittelarmlehne mit Ablagebox hinten

Textilfußmatten vorn und hinten mit blauer Einfassung

Funktionsausstattung:

Elektrisch synchron einstell- und beheizbare Außenspiegel mit blau getöntem Spiegelglas

Zentralverriegelung mit Zentralschließung von innen ("Lock-Unlock")

Elektrische Fensterheber vorn mit Komfortschließung und Einklemmschutz

Manuelle Klimaanlage

Radioanlage "beta"

Doppelton-Fanfare

Innenleuchte mit Abschaltverzögerung

12-V-Steckdose im Gepäckraum

Volkswagen - Da weißt man, was man hat

Lenke til kommentar
Del på andre sider