Mambo Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 hmz. fikk vite at man måtte ha 3 timer som en del av det obligatoriske jeg.. rar og gammal kjørelærer tho.. :P hadde tilsammen 4 vanlige kjøretimer, hvir av det var 3 som liksom var "pålagt" og en "oppvarmings time" før oppkjøring. kjørte vel i 10-20 min med sensor. satt å prata om trimming og godkjenning av bil hele veien. hele hærligheten kostet alt i alt 10400.- Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hells angel Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 jeg bestod!!! :D Siter '85 golf 1.8c 60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 jeg bestod!!! :D grattis, ikke sitt her nå. stikk ut å kjør! Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gondl3n Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Gratulerer ja, jeg kan ikke tenke tanken på åssen det er og bestå... ut og kjøre.. Siter Tips til div styling osv til Sierra 2dørs, 2.0l. Alt av tips mottas med takk. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plusminus Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Gratulerer ja, jeg kan ikke tenke tanken på åssen det er og bestå... ut og kjøre.. må være digg å få lappen i hånda :) jeg har vel brukt ca 25k på førerkortet, da har jeg igjen teoriprøven og oppkjøringa. det er nesten 3 år siden jeg fikk opplæringa nå men jeg får ikke fortsette av politiet fordi jeg ikke oppfyller kravene til vandel osv.. angry har søkt hver mnd i nesten 3 år nå, fortsatt nekter dem meg førerkort på ubestemt tid(!) :P jeg har ikke hatt sperrefrist på mange år og jeg er ikke kriminell så gudene vet hvorfor jeg ikke får godkjent søknaden men hvis en ting er sikker er det at jeg skal kjøre pent når jeg får'n.... noen her som har erfaring med byråkrati? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plusminus Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 må være digg å få lappen i hånda :) jeg har vel brukt ca 25k på førerkortet, da har jeg igjen teoriprøven og oppkjøringa. det er nesten 3 år siden jeg fikk opplæringa nå men jeg får ikke fortsette av politiet fordi jeg ikke oppfyller kravene til vandel osv.. angry har søkt hver mnd i nesten 3 år nå, fortsatt nekter dem meg førerkort på ubestemt tid(!) :P jeg har ikke hatt sperrefrist på mange år og jeg er ikke kriminell så gudene vet hvorfor jeg ikke får godkjent søknaden men hvis en ting er sikker er det at jeg skal kjøre pent når jeg får'n.... noen her som har erfaring med byråkrati? :rolleyes: Ok problem løst hvis noen vil vite det :p kosta 3000 kroner og 1 uke med venting for å få en advokat til å ordne opp.. vrooom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 jeg hadde sittet bak rattet 1gang før jeg skulle ta lappen, så jeg valgte kjøpe en "komplett-pakke" på triaden sjaførskole, kosta 14200 også kom glattkjøring og litt andre avgifter på siden(oppkjøring,leie av bane til glattkjøring, førerkortet(plasten)osv..jeg fikk lappen tilslutt og var fornøyd med tanke på at jeg ikke hadde kjørt noe særlig før jeg begynte på lappen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg