Gå til innhold

Påbegynt førerkort-opplæring!

Ranger emnet

ibanez

Anbefalte innlegg

hmz. fikk vite at man måtte ha 3 timer som en del av det obligatoriske jeg..

rar og gammal kjørelærer tho.. :P

hadde tilsammen 4 vanlige kjøretimer, hvir av det var 3 som liksom var "pålagt" og en "oppvarmings time" før oppkjøring.

kjørte vel i 10-20 min med sensor. satt å prata om trimming og godkjenning av bil hele veien.

hele hærligheten kostet alt i alt 10400.-

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 5 weeks later...
Gratulerer ja, jeg kan ikke tenke tanken på åssen det er og bestå...

ut og kjøre..

må være digg å få lappen i hånda :)

jeg har vel brukt ca 25k på førerkortet, da har jeg igjen teoriprøven og oppkjøringa. det er nesten 3 år siden jeg fikk opplæringa nå men jeg får ikke fortsette av politiet fordi jeg ikke oppfyller kravene til vandel osv.. angry

har søkt hver mnd i nesten 3 år nå, fortsatt nekter dem meg førerkort på ubestemt tid(!) :P

jeg har ikke hatt sperrefrist på mange år og jeg er ikke kriminell så gudene vet hvorfor jeg ikke får godkjent søknaden men hvis en ting er sikker er det at jeg skal kjøre pent når jeg får'n....

noen her som har erfaring med byråkrati? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
må være digg å få lappen i hånda :)

jeg har vel brukt ca 25k på førerkortet, da har jeg igjen teoriprøven og oppkjøringa. det er nesten 3 år siden jeg fikk opplæringa nå men jeg får ikke fortsette av politiet fordi jeg ikke oppfyller kravene til vandel osv.. angry

har søkt hver mnd i nesten 3 år nå, fortsatt nekter dem meg førerkort på ubestemt tid(!) :P

jeg har ikke hatt sperrefrist på mange år og jeg er ikke kriminell så gudene vet hvorfor jeg ikke får godkjent søknaden men hvis en ting er sikker er det at jeg skal kjøre pent når jeg får'n....

noen her som har erfaring med byråkrati? :rolleyes:

Ok problem løst hvis noen vil vite det :p kosta 3000 kroner og 1 uke med venting for å få en advokat til å ordne opp..

vrooom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde sittet bak rattet 1gang før jeg skulle ta lappen, så jeg valgte kjøpe en "komplett-pakke" på triaden sjaførskole, kosta 14200 også kom glattkjøring og litt andre avgifter på siden(oppkjøring,leie av bane til glattkjøring, førerkortet(plasten)osv..jeg fikk lappen tilslutt og var fornøyd med tanke på at jeg ikke hadde kjørt noe særlig før jeg begynte på lappen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider