Gå til innhold

Kristiansand-Stavanger: Acura RSX

Ranger emnet

weltzin

Anbefalte innlegg

Joa, bilen er "min" den (min samboer da for å være litt mer spesifikk)... Ennå.... Frem til den finner en ny eier nå når bilen snart er helt ferdig.... ;-)

Vil komme for salg om ikke mange dagene på http://www.nippon.no....

Det var forøvrig Norges FØRSTE RSX.... Dog ble "Hawk" sin registrert før min, sleit en del med å få godkjent stylingen på bilen som satt på den når jeg fikk den over fra Statene....så den stylinga gikk til slutt i bøtta.... Men nå begynner det å bli rimelig bra!

Hva som er gjort med den???? Bahhh.... Vent å se! He he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes dagens integra ser så utrolig stygg ut .. utrolig nok liker jeg den gammle bedre..

greit dagens ITS har mer motor en den gamle ITR men den er bassert på en mykere bil og dagens ITR har fått mye kritikk for det, og apåtil husk at ITS er en mykere utgave av ITR!

huff

ikke bare det med se på de lyktene.. så stygt...

heldigvis fjernet de de "halvsirklene" under lyktene på faceliften i 2004..

det gjorde så den ble penere, men også så den ser mer ut som sin "storebror" Civic...

men da gjorde de også basis modellen om til TypeS.. så nå er faktisk TypeS før facelift en skjelden modell... (dvs de lager ikke den lengre med 200Hestern.. bare 220 og 160)

huff..

vil dere ha en Integra så får dere holde dere til MK3 .. er den som går som stink.. og den er så og si penere... på en måte

(og da synes jeg 96+ modellen er penest)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes dagens integra ser så utrolig stygg ut .. utrolig nok liker jeg den gammle bedre..

greit dagens ITS har mer motor en den gamle ITR men den er bassert på en mykere bil og dagens ITR har fått mye kritikk for det, og apåtil husk at ITS er en mykere utgave av ITR!

huff

ikke bare det med se på de lyktene.. så stygt...

heldigvis fjernet de de "halvsirklene" under lyktene på faceliften i 2004..

det gjorde så den ble penere, men også så den ser mer ut som sin "storebror" Civic...

men da gjorde de også basis modellen om til TypeS.. så nå er faktisk TypeS før facelift en skjelden modell... (dvs de lager ikke den lengre med 200Hestern.. bare 220 og 160)

huff..

vil dere ha en Integra så får dere holde dere til MK3 .. er den som går som stink.. og den er så og si penere... på en måte

(og da synes jeg 96+ modellen er penest)

Men én ting denne bilen skal ha er kjørekomfort !!

Har kjørt RSX'n til Mr. NSX fra Trondheim til Oslo og det var den mest artigste turen jeg har hatt på den strekningen..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørekomfort .. hva er det? :P

det derimot har jeg hørt er mer tilstede i den nye utgaven..

men de sliter vel med det samme som Mercedes og BMW .. å spleise sammen sportslighet og komfort..

er pga problemene med det at BMWer er mer komfortable og Mercer er mer sportslige nå enn hva de var :P.. de har nesten byttet plass..

Tilbake til topic.. beklager

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...