Gå til innhold

Sikringen til vindusviskeren ryker

Ranger emnet

240V

Anbefalte innlegg

Hei,

Sikringen til vindusviskermotoren ryker i et sett. Den kan fungere en liten stund, men når jeg har kjørt noen minutter så ryker den. Har byttet selve motoren så det er ikke i den feilen ligger.

Noen som har vært borti noe lign.? Er det noe annet som er koblet på samme kretsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Sikringen til vindusviskermotoren ryker i et sett. Den kan fungere en liten stund, men når jeg har kjørt noen minutter så ryker den. Har byttet selve motoren så det er ikke i den feilen ligger.

Noen som har vært borti noe lign.? Er det noe annet som er koblet på samme kretsen?

Fram med multimeteret og begynne å feilsøke seg framover/bakover.

Er når du bruker motoren at det skjer? eller bare skjer det helt sånn plutselig når motoren har stått stille hele tiden.

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fram med multimeteret og begynne å feilsøke seg framover/bakover.

Er når du bruker motoren at det skjer? eller bare skjer det helt sånn plutselig når motoren har stått stille hele tiden.

Ja, det er når jeg kjører at dette skjer. Mulig det er en ledning som ligger og kortslutter en plass? At den da rører på seg når jeg kjører...

Ingen som tilfeldighvis har koblingskjemaet, som kan sjekke om det er noe annet på samme kursen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å mase, men noen som kunne sjekke om det er noe annet på den samme kretsen som vindusviskerene er på`?

Er ikke det bare å sjekke om det er noe annet som ikke virker?

Ellers så er det ikke værre enn å måle seg fram..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er jo bare å lese inni sikringsholder-"døren".

Der står det jo hva som er koblet på hvilken sikring!

Kan være noen har jallakoblet noe ekstrautstyr i bilen din!

Eventuellt, kan det være du har klart å rive løs noe, når du koblet inn motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider