FOBO Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Noen som veit om det finnes noe senkesett til en mazda 323F ? Eventuelt hvor kan jeg finne det? Jeg er usikker på om det går ann å bruke senkesett til 323, om det er noe forskjell ?? :rolleyes: Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by Mazda323F Noen som veit om det finnes noe senkesett til en mazda 323F ? Eventuelt hvor kan jeg finne det? Jeg er usikker på om det går ann å bruke senkesett til 323, om det er noe forskjell ?? :rolleyes: Eiker har vel for en 1600,- tenker jeg .. Skal selv senke min til sommeren .. men vurderer justerbart .. gjerne "luft-dempere" eller hva det nå heter .. lowrider style .. men finner det ingen steder .. Kjipt med senking når man vet at vinteren kommer om 6mnd igjen .. :( .. men men .. er vel bare å bytte om igjen da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Februar 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by TBI Eiker har vel for en 1600,- tenker jeg .. Skal selv senke min til sommeren .. men vurderer justerbart .. gjerne "luft-dempere" eller hva det nå heter .. lowrider style .. men finner det ingen steder .. Kjipt med senking når man vet at vinteren kommer om 6mnd igjen .. :( .. men men .. er vel bare å bytte om igjen da ;) thumpsup takker, er det Eiker motorshop det er snakk om? Ja jeg kunne også helst tengt meg justerbart, men alt duger :D P.S. FEIT kjærre du har foresten hehe :dude: Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg