Gå til innhold

Golf III, Turbo?

Ranger emnet

Fab

Anbefalte innlegg

Da tror jeg det er smartere m turbo..?

hehe.. ja, vet men det er montering som er piss, turboen må vel sitte bak ved manifoil, mens jeg mener g60 sitter foran i motorrommet..

kjenner INGEN som er villige til å skru turbo el no slik på golf.. hehe..

så blir uansett bare med tankene tror jeg, får vel kjøpe seg en leke bil vedsiden av å tukle på.. keen på uno turbo ;D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. ja, vet men det er montering som er piss, turboen må vel sitte bak ved manifoil, mens jeg mener g60 sitter foran i motorrommet..

kjenner INGEN som er villige til å skru turbo el no slik på golf.. hehe..

så blir uansett bare med tankene tror jeg, får vel kjøpe seg en leke bil vedsiden av å tukle på.. keen på uno turbo ;D

Den som intet våger intet vinner, og visst du ikke har peiling så rådfører du deg underveis, og skrur som bare pokker, da får du plutselig peiling etterhvert.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som intet våger intet vinner, og visst du ikke har peiling så rådfører du deg underveis, og skrur som bare pokker, da får du plutselig peiling etterhvert.

hehe.. med min peilig så havarerer bilen! :D

å den er jeg avhengig av.. :P

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned å forhøre meg litt ang. turbo til uken, på Turboservice. Så da kan jeg komme tilbake med noen priser og slikt slitt senere :) For andre som også er evt. intr.

- Nissan 200sx s13 92mod, sort

- Toyota Celica 88mod GT - SOLGT

- Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :D

derfor gjør man ting etter sin smak, ikke etter det andre sier!

clean look på golf er pent og syns jeg, men har heller ikke noe i mot fangere og slik, så lenge det ikke er oppbrukt, som rs fangere.. noen er pene med det å.

sku egentlig ha clean bil sjøl, men så kom je på at jeg har bakfanger og skjørt, så bestemte meg for å sette på en frontfanger etterhvert. må bare finne noe som ikke mange har, og en som jeg syns er pen.

kan ta sin tid, så kommer til å rive av vr6 leppa til sommern å sette på igjen gtr leppa.

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste "bodykit" fangeren jeg synes er kledelig på golf 3 er rieger r-rx.

Mest sannsynlig fordi den ikke er så altfor ekstrem og passer til linjene på en golf3

itte sett den trur jeg..

men takker gud for at folk har forskjellig mening! :D

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider