guljetta Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Noen som veit hva det er vettugt å betale for, toppakning bytte, reg-kjede bytte på en vr6 2,8? Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Noen som veit hva det er vettugt å betale for, toppakning bytte, reg-kjede bytte på en vr6 2,8? Har du fått en pris på det? er jo litt jobb da. Hvorfor skal du foresten bytte reg kjede? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Har du fått en pris på det? er jo litt jobb da. Hvorfor skal du foresten bytte reg kjede? Har ikke fått noen pris på det ennå, skal bytte kjeden å fordi motoren skal være i top stand til sommeren, og det har ikke vært bytta før.... og motoren har snart tusla 200... Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Har ikke fått noen pris på det ennå, skal bytte kjeden å fordi motoren skal være i top stand til sommeren, og det har ikke vært bytta før.... og motoren har snart tusla 200... skal du overhale motoren også? :rolleyes: Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 skal du overhale motoren også? :rolleyes: Her skal det meste gjøres.. skal bli noe trimming etterhvert, så da vil jeg ha det 100% fra bånn av. Så er bilen ellers uten en feil, så det blir en rå jetta.. Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marti9 Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 fikk gjort dette på min i sverige når den rundet 120000. dette var da på vw audi merke verksted. byttet kjede, kjedestrammere skinner og overhalte toppen.. Kostet 26000 svenskekr. Men om noen gjør jobben svart så hjelper det... for det er ikke delene som koster.. det er alle timene for dette dritt arbeidet!! Siter GOLF 2 VR6 :dude: GOLF G60 1991 batman -Golf g60 1991 (solgt) -Corrado g60 1990 (solgt) -Golf 2 VR6 1993/1990 (solgt) -Golf g60 1990 (solgt) -Golf GTI 16v 1986 (solgt) -Golf GTI 8v 1987 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 fikk gjort dette på min i sverige når den rundet 120000. dette var da på vw audi merke verksted. byttet kjede, kjedestrammere skinner og overhalte toppen.. Kostet 26000 svenskekr. Men om noen gjør jobben svart så hjelper det... for det er ikke delene som koster.. det er alle timene for dette dritt arbeidet!! Kan man merke på motoren om det bør gjøres eller er det noe service inntrval på dette? Uten om overaling av toppen da? Merka du noe forskjel på motoren før og etter? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Her skal det meste gjøres.. skal bli noe trimming etterhvert, så da vil jeg ha det 100% fra bånn av. Så er bilen ellers uten en feil, så det blir en rå jetta.. Det blir bra det. Hva er det du tenker på av trim da? Turbo? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marti9 Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Merker at motoren går mye finere.. slipper bla. den raslelyden i kjeden! Egentlig så skal disse kjedene holde bilens levetid, men det er disse glideskinnene som det er problemer med. Toppen er jo et problem med disse motorene. Er et sinnsykt trykk i kjølesystemet. så lønner seg å ha det i orden. Siter GOLF 2 VR6 :dude: GOLF G60 1991 batman -Golf g60 1991 (solgt) -Corrado g60 1990 (solgt) -Golf 2 VR6 1993/1990 (solgt) -Golf g60 1990 (solgt) -Golf GTI 16v 1986 (solgt) -Golf GTI 8v 1987 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Det blir bra det. Hva er det du tenker på av trim da? Turbo? det blir trimkam nå i førsteomgang.. men det skal sitte turbo på den bilen en gang, om det så er det siste jeg gjør.. så ellers så er toppen porta, kn-filter, eksos det eneste som er gjort til nå..også blir det muligens 18" på den til sommeren.. Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 det blir trimkam nå i førsteomgang.. men det skal sitte turbo på den bilen en gang, om det så er det siste jeg gjør.. så ellers så er toppen porta, kn-filter, eksos det eneste som er gjort til nå..også blir det muligens 18" på den til sommeren.. 18" blir ikke det litt stort? Hva er du har i dag a? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 18" blir ikke det litt stort? Hva er du har i dag a? kjører på 205/40-17 nå.. det passer med 18", har prøvd de på.. de sporer ikke så mye som de jeg har.. Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Bildet av bilen eller? Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 kjører på 205/40-17 nå.. det passer med 18", har prøvd de på.. de sporer ikke så mye som de jeg har.. Da skal du selge de felga du har da eller? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Da skal du selge de felga du har da eller?[/QUOT veit ikke om jeg skal selge de ennå.. kommer jo ann på pris da.. jeg har plass til de jeg, så for meg er det ikke noen hast med å bli kvitt de.. Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg