IceCool Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Har en 520i med rekke 6'motor, en eller annen plass lekker det ganske mye kjølevæske og tempraturen fyker rett til rødt på kort tid. Jeg klarer ikke å lokalisere lekarsjen helt, men har misstanke til at det er noe mot torpedoveggen. Hvordan må jeg gå frem for å finne lekarsjen på en rask og enkel måte? Har hørt noen snakke om en pumpe som lager trykk med, men vet ikke om det kan brukes rett på vanntanken siden det ikke er no radiatorlokk... Er det bare orginale slanger jeg kan bruke eller kan jeg kjøpe noen cm vanlig gummislange for båtmotorer f.eks (hvis det er en slange som er gått da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrtvedt Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Hatt samme problemet, demonter radiatoren, sjekk at det ikke er sprukket på siden av den. + Sjekk vannpumpe og "lokket over termostaten" etter som det har blitt varmt, så kan det vrenge seg litt.. Sjekk om du har fuktighet på registerreima, hvis du har det, så er det mulig derfra det kommer (2x 10 og 2x 8 mm) men må nok ha av vifta for å få det av. Får du varmluft i cupe'n ? / Kommet kjøleveske inn i cupe'n? Siter BMW, Freude am fahren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceCool Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Det kommer bare litt damp/røyk inn i kupeen når jeg stopper helt, resten velter ut fra fronten. Det med varme varierer faktisk, kom lite i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg