Gå til innhold

Min førstebil: E36 325IA 91 mod

Ranger emnet

Bebis

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke for å ødelegge moroa, men en bør vel strengt tatt betale toll..Det er ikke for noe den er der?! Hvis alle dropper tollen så må staten sette opp avgifter en annen plass?! hva om det er årsavgift, bensin og etc?!!

Syns staten får nok penger jeg. det er jo som og dra til sverige mange som ikke blir tatt i tollen der heller... =)

Bmw E36 328IT M-Tech.

The Ultimate Driving Machine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..

Rage: Har ikke du satt i sånne fete krom ringer i instrumentet??

Skal man skru på noen skruer bak får og løsne det?

Har sett to skruer som holder fast dette men åssen får man av glasset??

Har ikke satt de i enda.. Vi får se når det skjer.

Angående tollen, så har jeg kjøpt ting som ofte koster under 200NOK, så du mener jeg fremdeles skal betale toll ja? Toll er jo egenetlig "bonus" penger for staten, da de ikke har noen sikkerhet for at de får inn så-så mye penger på toll hvert år uansett.

Men keep ontopic.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for en Update..

Jeg var hjemme i dag og plutselig ringte det på døra der sto postmann med en pakke til meg gitt.. Det var jo så klart Angeleyesene Jippii!!

Her er det bilde av de..

http://sig-host.net/img/02764c215d.jpg

http://sig-host.net/img/7737c4d284.jpg

Legger ut bilde når de er på bilen =)

Bmw E36 328IT M-Tech.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som det er på vei til å bli et bra prosjekt det der.. mye grom deler på vei.

var innterresant å høre at angle-eyes var så billig der borte... hmmm spøker for en tur på e-bay nå.

Hva med side skjørt og fangere til bilen da?? noen planer der?

har personlig litt angst for de originale sideskjørtene, men de lakkerte fangerene så jo bra ut :)

*BMW - 93mod 320ci

x Audi 80 - 85mod rsblå råkjørt og solgt

I live my life a quarter mile at the time, for those ten seconds or less i´m free

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert den ene lykta nå kobla bare de ledningene på de som var til park før det funket den men har et problem.. hele lykta er av plast det var ikke den orginale så klart jeg får ikke hovedlyset til å lyse forde den trenger jo jording hvor skal jeg jorde detta da??? hmm

Bmw E36 328IT M-Tech.

Lenke til kommentar
Del på andre sider