Kurtemann Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Jeg har en 88/89 VW Passat. Har tenkt til å sette inn Green Filter eller KN filter.. Noen som har noen tips om åssen jeg bør gjøre dette? Har aldri gjort det før så jeg har ikke snøring.. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Hei Da det ikke finnes annet en innsatsfilter til Passaten 35i så fant jeg ut at Green filteret til Golf 3 1.8 monopoint passer rett på passaten dette var det filteret jeg kjøpte til min Passat 1.8 CL med 107 HK Filteret koster rundt 750 Kr Det eneste du trenger å gjøre er å fjerne slangen mellom luftfilterboksen og motor. mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Takk for tilbakemeldingen. Hva gjorde du med luftfilterboksen, og de ledningene som går inn i lokket? Og hva gjorde du med de to små slangene som går fra luftfilterboksen og inn ett annet sted i motoren? Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg