Goop Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Noen som har ett liggende til salgs kanskje? Eller noen som vet hvor eg kan få kjøpt det? Funker det bare med fjærer, og originale dempere? erfaring noen? Er jo veldi stiv med originale dempere og fjærer...men står jo på stylter helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Dempere vet jeg ikke, men autodeler forhandler EIBACH senkesett. Det er GOOD shit, sier de, har det selv på min gtr, men har ikke prøvd den uten.. Har du noen bilder av gtr'en din? Visste ikke det var kommet en gtr til i bergens området. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Noen som har ett liggende til salgs kanskje? Eller noen som vet hvor eg kan få kjøpt det? Funker det bare med fjærer, og originale dempere? erfaring noen? Er jo veldi stiv med originale dempere og fjærer...men står jo på stylter helpme Er Eibach fjærer på min også, og dempere fjærer. Syns dette fungere helt supert. Men må nok bytte dempere om ikke så lenge, den ene demperen min er bergynt å svette litt. Ikke mye, men er antydning til fuktig. Så vet ikke ka skal eg kjøpe da..... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Har ikke noen bilder her nei, men er hvit. Ja, det er nok en til i bergensområdet. Er broren min sin bil, men blir nok til at det e eg som må fikse på han. Så mye på reisejobb han. Var i Bodø!! å hentet bilen.. Peiling på ka eibach fjørene koster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Skal sjekke, tror vi har en del rabatter der gjennom jobben,, sender deg en PM eg. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg