Fjøslukt Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Hjelp! Har et problem med Lanceren min. Batteriet var helt flatt og jeg har ladet det helt opp nå. Spennigen og alt er bra med det. I tillegg skiftet jeg jordingskabelen. Det som skjer er at når jeg bremser inn mot kryss og like før jeg stopper, hører jeg en klikke lyd og motoren stopper. Alt skrur seg bare av! Men rett etterpå kan jeg starte med nøkkel og kjøre videre. Lurer på hva som er gale. Har vært sånn flere ganger batteriet har vært flatt, og bilen fungerer helt normalt etter en lang kjøretur, men vet ikke om det stemmer nå.. Trenger hjelp! Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 stopper den hver gang du bremser og stopper (farta, ikke motor)? fett nick du har btw. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Er dette når kun når bilen er kald? Hvordan er tomgangen på bilen? Om du kan starte bilen rett etter så er det ikke batteriet som er problemet. Er dette injection eller forgasser motor? Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg