Gå til innhold

Hjelp!!!!

Ranger emnet

J.C

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli litt stressa..som det står i signaturen min har jeg bygd turbo på mx6`en min..dette er en 2.0\1,8l...jeg var så heldig at luftmassemåleren min gikk føyka tidlig i vinter og har ikke brydd meg så mye om det i påvente av et datasprut jeg har liggende skal monteres.....men...jeg må bruke bilen i påsken og har ikke kunnskap til å stress montere datasprut(må også ha nye dyser)og prøver da å få tak i en LMM..ringte mazda og de skulle ha utrolige 9000+moms???for den lille dritten...

Så spørsmålet mitt er igrunn om noen som tilfeldigvis har en liggende eller om noen vet om man kan bruke LMM fra en annen bil???eller om noen i oslo området har kunnskap til å hjelpe meg med montering av sprutet??

takk for svar

Jørgen

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazda 626 skal bygge på samme som MX6'en ja. Burde ikke være så vanskelig å finne dette hos en høgger eller fra en delebil i privat eie..

Er det ikke flust av tuning firmaer i oslo området da? Ville heller sendt bilen inn dit og fått satt på dataspruten.

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt Link enigne mangement sprut..skal funke veldig bra ifølge det je har lest og forhørt meg om det og en autotune som fungerer veldig bra..trenger bare 4 stk supra dyser så får jeg montert det..

har skumma høggere i området men ingen som har og er ikke veldig intr i å legge ut flere tusen for en ny som jeg bare kan kaste etter påske(trenger ikke den driten med datasprut;) )

Clumsy2k:Gjort no mer med bilen siden sist vi møttes??

Ragua:har fått med meg at 626\probe er identiske chassier;)men de fleste 626`er er 1.8l og jeg trenger til 2.0:(

Ser ut til at det blir litt banning i garasjen allikevel da;)

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallå.

Har du sjekka: http://bilvrak.com/ ?

Ser at : http://www.willysverksted.no/ i Narvik har en huggebil, de kan sikkert sende deler.

En stund tilbake stod det en 626 på Brdr. London, og det er også en hogger i Skedsmo distriktet som hadde deler, husker bare ikke hva den het.

http://www.bruktdeler.com har hatt en MX6 men den er borte nå, kanskje de har motoren eller en 626 med delen du trenger?

Alternativt.....Hiv deg på gule sider.

Har ikke gjort noe særlig med bilen, måtte bytte bremse kalipere foran og bak på venstre side, laget motordeksel i karbon, ja, og så kom jo Isotta med nytt ratt, Katiena, så det "gamle" Isotta rattet havnet i den nye prosjekt bilen sammen med Snap Off'en..

(Har kjøpt en Fiero som jeg har store planer med, håper bare de blir noe av, som blokker litt for MX6'n. Har en spoiler som jeg skal forsøke å få på i løpet av våren. Ellers ingen konkrete planer for øyeblikket. Har lyst til å bytte ut 17" felger med 18" eller 19", vi får se. Har 19" til Fiero'n burde ikke være dårligere på Mazdan'.

Clumsy

Lenke til kommentar
Del på andre sider