1.8t quattro Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 noen som vet en måte og få styrt turbotrykket manuelt på 1.8t dvs overstyrt magnetventilen eller noe slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 noen som vet en måte og få styrt turbotrykket manuelt på 1.8t dvs overstyrt magnetventilen eller noe slikt ja, du kan fjerne magnetventilen og sette på en manuell turbotrykksregulator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1.8t quattro Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 klikker ikke motorstyringa fårsto det sånn på det lokale vag verkstedet men sitter den oppe i den støv og vannsikre boksen bakerst til høyere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 klikker ikke motorstyringa fårsto det sånn på det lokale vag verkstedet men sitter den oppe i den støv og vannsikre boksen bakerst til høyere dette krever selvfølgelig at du har passende chip pga tenning og bensin. evt sett også på en justerbar bensintrykksregulator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1.8t quattro Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 dette krever selvfølgelig at du har passende chip pga tenning og bensin. evt sett også på en justerbar bensintrykksregulator. takk for hjelpen blir nok dette etter hvert bestilt meg eksos nå så får hente dette først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 takk for hjelpen blir nok dette etter hvert bestilt meg eksos nå så får hente dette først hva annet er gjort? er den chippet eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1.8t quattro Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 hva annet er gjort? er den chippet eller noe? for øyeblikket er det bare en dump ventil og et konfilter får 2.5 fra simons til mandag har ikke råd til chip ved det første .hørt de lader veldig lite originalt .vet du hvor høyt trykk k03 klarer før den takker for seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 for øyeblikket er det bare en dump ventil og et konfilter får 2.5 fra simons til mandag har ikke råd til chip ved det første .hørt de lader veldig lite originalt .vet du hvor høyt trykk k03 klarer før den takker for seg :) en 1,8t lader ca 0,7 org. etter montering av chip ca 1,1-1,2bar. ring meg på norsk bildelsenter til mandag så skal jeg ordne en god pris til deg. spør etter Fredrik (32 85 40 40) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1.8t quattro Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 tittet på den andre tråden med han som beskriver at han har for lavt ladetrykk den rasle lyden har jeg når jeg slipper gassen mellom 2 og 3000 omdreininger hørte den ganske bra når jeg fikk på filteret men da hører jeg ikke dump ventilen og det gjorde jeg når jeg hadde original filteret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1.8t quattro Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 en 1,8t lader ca 0,7 org. etter montering av chip ca 1,1-1,2bar. ring meg på norsk bildelsenter til mandag så skal jeg ordne en god pris til deg. spør etter Fredrik (32 85 40 40) skal prøve og få ringt men er ferdig på jobb ganske sent men uansett har jeg ikke råd tildet med det første men det er altids greit med en pris :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 tittet på den andre tråden med han som beskriver at han har for lavt ladetrykk den rasle lyden har jeg når jeg slipper gassen mellom 2 og 3000 omdreininger hørte den ganske bra når jeg fikk på filteret men da hører jeg ikke dump ventilen og det gjorde jeg når jeg hadde original filteret sjekk om dumpventilen din er hel. bruk en vakumpumpe på den, og se om den lekker. dette er vanlig feil på org dumper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1.8t quattro Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 sjekk om dumpventilen din er hel. bruk en vakumpumpe på den, og se om den lekker. dette er vanlig feil på org dumper. har en forge ventil tviler på at det er den er ikke men to mnd gammel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.