greddyspeed Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 jeg skal ha meg en portet kasse til min Pioneer TS-W121SPL, hvor mange liter skal den være på? har lest på pioneer sin hjemmeside og div. nettbutikker som selger denne uten å finne ut hvor mange liter den krever til portet kasse. noen der ute som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 jeg skal ha meg en portet kasse til min Pioneer TS-W121SPL, hvor mange liter skal den være på? har lest på pioneer sin hjemmeside og div. nettbutikker som selger denne uten å finne ut hvor mange liter den krever til portet kasse. noen der ute som vet? Pioneer anbefaler at den skal brukes i trykkammer. Tror ikke jeg tar veldig feil hvis jeg sier ca. 40liter. Har du Thiele/Small parametrene kan jeg simulere en kasse for deg. Du må fortelle litt om musikksmak/lydpreferanser bare. Og type bil. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 T/S parametre for TS-W121SPL(slenger med det nødvendigste) Vas= 34.53 Qts= 0.328 Fs=29.9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 T/S parametre for TS-W121SPL(slenger med det nødvendigste) Vas= 34.53 Qts= 0.328 Fs=29.9 42,5 liter.. har det samme elementet selv spiller drit bra =) Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 D står i bruksanvisningen.... jeg har mine to i hver sin 50 liters kasse med ett 3" rør som er ca 20 cm langt i hver. Er ikke helt d de annbefaller hvis jeg husker rett, men d funker dødsbra! Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 jeg har mine to i hver sin 50 liters kasse med ett 3" rør som er ca 20 cm langt i hver. Er ikke helt d de annbefaller hvis jeg husker rett, men d funker dødsbra! ok, takker for svar :P da får jeg hive på meg snekkerbuksa og lete frem plankene :) hvis jeg orker da... mye lettere å kjøpe ferdigbygd :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 mens vi er i gang: dani, hvordan forsterker bruker du på de subbene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 D står i bruksanvisningen.... jeg har mine to i hver sin 50 liters kasse med ett 3" rør som er ca 20 cm langt i hver. Er ikke helt d de annbefaller hvis jeg husker rett, men d funker dødsbra! Dani Med det, får man en typisk boom-bass(økning i frenkvenskurven, rundt 30-40hz). Slapp, lite dynamisk, men spiller dypere og høyere enn med lukket kasse. Skal du ha noe som rister bilen din til døden, er bassrefleks løsningen. Men skal du ha noe som spiller fint, er lukka kasse det beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Med det, får man en typisk boom-bass(økning i frenkvenskurven, rundt 30-40hz). Slapp, lite dynamisk, men spiller dypere og høyere enn med lukket kasse. Skal du ha noe som rister bilen din til døden, er bassrefleks løsningen. Men skal du ha noe som spiller fint, er lukka kasse det beste. Lukket kasse spille normalt sett dypere enn portet! Det andre du skrev stemmer ikke nødvendigvis helt heller... Men vanligvis. Det går an å få bassrefleks til å spille greit med rette elementene ;) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 hadde en sånn i 40 liters , Helt rått , spiller best i trykkammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 mens vi er i gang: dani, hvordan forsterker bruker du på de subbene? Bruker Tru Technology HAMMER på dem... http://www.trutechnology.com Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Bruker Tru Technology HAMMER på dem... http://www.trutechnology.com Dani Hammer H-1 er lagervare hos oss hapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Hammer H-1 er lagervare hos oss hapyhappy hehe...ja, men hos dere kostern svin! nesten 20 lapper jo! Sinnsykt bra forsterker!!!!!!!! Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 hehe...ja, men hos dere kostern svin! nesten 20 lapper jo! Sinnsykt bra forsterker!!!!!!!! Dani Bra du er fornøyd med forsterkeren, tror ikke du finner noe bassforsterker som spiller så mye bedre enn den:) Det er nok desverre det den koster, men hvis noen ønsker seg en TRU Technology forsterker til meget hyggelig pris så er det bare å ta kontakt med autod her på forumet, så ordner han det. Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg