Gå til innhold

Överladdaren-bmw e28 528-528TIC CSL banebil for under 10k

Ranger emnet

Överladdaren

Anbefalte innlegg

• Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Er ingen som har noen filmer av bilen? de linken som ligger i tråden er død for lenge siden tror jeg..

Har en film eller to av bilen liggende på pc'en hjemme hos mor. Skal dit en tur i morgen, og kan prøve å få lagt de ut på et eller annet vis.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
fant du ikke?

Fant to filer, men den ene jeg sendte til meg selv viste seg å være av feil 528. Legger ut det ene klippet fra Baudatreff på Rudskogen mai 2005. Legg merke til snerringen fra wastegaten som kom rett ut av skjermen helt i begynnelsen av klippet. Skal få lagt ut det andre klippet og. Der hører man bedre lyden av motor og WG.

http://s3.photobucket.com/albums/y70/Klyster/?action=view&current=BMW528TICCSL-Ruskogen.flv

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner jeg en viss fientlighet mellom to parter her? :D

Fett proskjekt da, er ikke fan av E28, men dette kan bli skikkelig fett til og være budskjettsbygg :P

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner jeg en viss fientlighet mellom to parter her? :D

Fett proskjekt da, er ikke fan av E28, men dette kan bli skikkelig fett til og være budskjettsbygg :P

Fientlighet?

Hvis det er min Alpina B9 du sikter til som "budsjettbygg" så tar du nok rimelig feil. Iløpet av vinteren blir den påkostet et par polske årslønner...

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fientlighet?

Hvis det er min Alpina B9 du sikter til som "budsjettbygg" så tar du nok rimelig feil. Iløpet av vinteren blir den påkostet et par polske årslønner...

Hehe, dette ble litt rotete, for jeg så jo selvsagt ikke det at tråden bestod av flere sider.. Men smart? Jeg? Nei aldri!:idea:

Men på første siden står det at denne var ett budskjetsbygg, jeg siterer

Pga husbygging og studier er ikke økonomien den beste, og budsjettet ble dermed satt til beskjedne 10.000 kr inkl. bilen.

Men ble litt rotete her ja :D Unnskyld så mycket

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant to filer, men den ene jeg sendte til meg selv viste seg å være av feil 528. Legger ut det ene klippet fra Baudatreff på Rudskogen mai 2005. Legg merke til snerringen fra wastegaten som kom rett ut av skjermen helt i begynnelsen av klippet. Skal få lagt ut det andre klippet og. Der hører man bedre lyden av motor og WG.

http://s3.photobucket.com/albums/y70/Klyster/?action=view&current=BMW528TICCSL-Ruskogen.flv

Rå lyd, få ut alle du finner..

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...