Gå til innhold

Naper's førstebil: Bmw 318i 1991

Ranger emnet

NapeR

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestemt meg for potte.. Siden jeg har et litt vell stramt budsjett så måtte jeg få tak i noe brukt ;) Trur denne potta kan bli fin bare jeg får den i rikti posisjon. (bildene viser bare prøvemontering med vedkubber i bånn :P) Fikk også et stort powerfilter idag.. Men har ikke bilder av dette desverre.

Og med dette kommer mitt spørsmål til dere: På luftfilterslangen så sitter den en boks som er merket med "BOSCH" får luftfilterboksen. Er dette en slags føler? Kan jeg fjerne denne også bare sette det nye filteret rett på slangen? eller åssen er det?

Edit: Glemte bilder da :P

DTMn%e6rbak.jpg

DTMbak.jpg

X - 1990mod .::. Audi 90 Coupe 2.3 20v Quattro .::.

X - 1991mod .::. Bmw 318i E36 .::.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Naj har desverre ikke det. driver og leiter etter et brukbart interiør. så hvis noen har no så er det bare og skrike. Det eneste er vell at jeg fant et M-tech ratt på hoggern som jeg har satt på. Planen nå er og få fikset bremsene (skifte klosser og skiver og evnt. band bak). Men har ikke no spess plass og stå så får vente litt på været. Jo også har jeg bestillt chroma ringer til og ha rundt instrumentene. Holder fortsatt på og leiter etter potte. Noen som har noe anbefalninger?

Jo også holder jeg på og pusse ned felgene og pusse opp de.

Så har mange baller i luften! Men har god tid! Fyller ikke før i Oktober. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med dette kommer mitt spørsmål til dere: På luftfilterslangen så sitter den en boks som er merket med "BOSCH" får luftfilterboksen. Er dette en slags føler? Kan jeg fjerne denne også bare sette det nye filteret rett på slangen? eller åssen er det?

Er det luftmengdemåleren du mener? I så tilfelle kan du ikke fjerne denne. Eller dvs. du KAN fjerne den, men da går ECU i "nød-modus", og bilen går som en gammal traktor.

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja.. hørte noe om det, så trur jeg mekker en adapter. ;) Men er powerfilteret jeg har ligganes hjemme nå får jeg ikke plass til hvis ikke jeg flytter LMM lytt lenger bakover. men det er bare snakk om cm daså. Fikser nok det ;) Hvis ikke så blir det til at jeg kjøper greenfilter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider