Gå til innhold

Min "nye" bil BMW 318i

Ranger emnet


Elgen-

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Har du fått til det med høyttalerne? Vis du skal bytte høyttalere å kjøre dem på Cd-spilleren som de originale ble gjort så er det ingen problem, men skal du ha en forsterker på dem er det letere å bytte ut ledningene og det må nok gjøres også. :rolleyes:

Hvordan høyttalere har du?

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått til det med høyttalerne? Vis du skal bytte høyttalere å kjøre dem på Cd-spilleren som de originale ble gjort så er det ingen problem, men skal du ha en forsterker på dem er det letere å bytte ut ledningene og det må nok gjøres også. :rolleyes:

Hvordan høyttalere har du?

 

Det som sitter i bilen er org. untatt cd spiller. Har kjøpt brakett til 6*9 baki. så de er greie, men så litt på det i stad. Må være herk og bytte høtalerne foran? de sitter jo ved pedalen og diskant i døra. men begynte å bli mørkt så fikk ikke sett så mye på det. må snart få strekt noe ledninger men har litt annet å pusle med.

 

Polerte bakluka mi i dag tre ganger og det gjalp på de ripene som var der. men skal rubbe den til helgen tror jeg. Bestilte blinklys i dag å fra gs så vi får se, kanskje de kommer i morgen. Har bytta blinkers på siden også. Så har jeg renset hele bilen innvendig(før påske) og fjernet røyklukta som var i den. brukte noen timer på det, men var verdt det :)

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, er ingen problem og byttet de ved pedalene, men de i dørene er litt arbeid. Det eneste er å trekke kabel bak i forsterkeren. skal du bruk 6*9 må du skjære til hatthylla. Når du skal trekke kablene er det bare å ta av listene å legg dem under teppet god plass. doh

 

De jeg bruker i hatthylla:

MDS2.jpg

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjære nei. trengs ikke det. har brakketter som passer i org hull til 6*9. Hadde detta anlegget i forrige bilen men så ble den spiker så håpet på å få brukt det igjen. vet du hvor mange tommer de høytalerne ved pedalen er? skal skru opp brakettene i kveld. Skulle bare hatt kamera angry hehe

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er morten! :) Du får skaffe deg et kamera så vi får se hvordan det blir. Hva er planene fremover?

 

Hvem morten er dette? planene er ihvertfall å få på sommerdekka. sharif har jo ikke dekka i den dimmen jeg skal ha. Må vel låne et kamera snart å ta noen bilder ja.

 

 

 

Scnellfahren: Er der :) Mye ute å kjører? ser du bor i nærheten.

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår